Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Het is tijd voor de eerste headliner. Vol trots kunnen we deze act het podium geven op de vrijdag en extra fijn is de combinatie met Bill Withers natuurlijk. Het is the Hardest working man in show business. Niet alleen een de Godfather of Soul, maar ook belangrijk voor de Funk. En natuurlijk staat zijn rol als priester in the Blues Brothers ons nog op het netvlies. Hij zet het podiumin vuur en vlam met nummers als I Got You (I Feel Good), It's a Man's Man's Man's World en toegevoegde persoonlijke favoriet. Ladies and gentlemen, please welcome


James-Brown.png



@koekdoos en daarna @werchter12 om hem af te sluiten
Ik wíst echt dat je 'm ging nemen toen je cryptisch deed over je volgende naam. Mooi hoor, zeker idd in combinatie met Withers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.793
7.644
De volgende naam is een keer niet een headliner, het werd eens tijd voor wat anders. Dus dan maar een volgende persoonlijke favoriet van de organisatie.

Een man die in meerdere topbands heeft meegewerkt aan muziek en ook solo goed aan de weg heeft getimmerd.

Met albums bij Deep Purple en Rainbow en daarnaast dus meerdere soloplaten kunnen we het uiteraard maar over één man hebben. Nee… die andere:

Joe Lynn Turner

Met het geweldige Slaves and Masters album bij Deep Purple en meerdere albums bij Rainbow zal hij daarnaast ook het een en ander spelen van zijn solowerken net als van zijn tijd met Yngwie Malmsteen.

Nummers als Rising Force, I Surrender, King of Dreams, Can’t Let You Go en persoonlijke favorieten Street of Dreams en Prelude/Endlessly (wederom hoge noteringen in de top100 van de organisatie) zullen allemaal passeren. Dat wordt genieten.



@ThijsDB en daarna @WesleyNoH met de nieuwe letter!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Ik wíst echt dat je 'm ging nemen toen je cryptisch deed over je volgende naam. Mooi hoor, zeker idd in combinatie met Withers.
Misschien wel de eerste naam die ik neerpende en ik was echt aan het balen van mijn positie. Maar het heeft goed uitgepakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.615
4.590
Voor de volgende band moeten we niet te ver van huis. Belgische trots uit het punk landschap The Kids zal op Rock Blomberghen spelen. Hun debuut werd geproduced door de bedenker van viva espana, maar de eigen muziek was duizendmaal beter en leverde zelfs optredens met Patti Smith en Iggy Pop op. Hun definitieve doorbraak kwam er vooral dankzij het topnummer There will be no next time dat als afsluiter van de laatste Music for life van stubru op het dak van het glazen huis weerklonk.

@Yannick @Timmetje
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Voor de volgende band moeten we niet te ver van huis. Belgische trots uit het punk landschap The Kids zal op Rock Blomberghen spelen. Hun debuut werd geproduced door de bedenker van viva espana, maar de eigen muziek was duizendmaal beter en leverde zelfs optredens met Patti Smith en Iggy Pop op. Hun definitieve doorbraak kwam er vooral dankzij het topnummer There will be no next time dat als afsluiter van de laatste Music for life van stubru op het dak van het glazen huis weerklonk.

@Yannick @Timmetje
Nog nooit van gehoord haha ? Maar dat ligt er ongetwijfeld aan dat ik een NL'er ben.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken