Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik snap dat het belangrijk is om advertenties te tonen, maar op dit moment krijg ik bij elk bezoek aan de website een pagina grote Audio Obscura advertentie te zien, erg vervelend. Is dit intentioneel?
Ik snap dat het belangrijk is om advertenties te tonen, maar op dit moment krijg ik bij elk bezoek aan de website een pagina grote Audio Obscura advertentie te zien, erg vervelend. Is dit intentioneel?
Er loopt idd een pop-up banner voor Audio Obscura Festival deze week. Je ziet hem nu 1 keer per sessie, maar dat moet 1 keer per gebruiker worden. Ook de knopgrootte/wegklikgebied kan nog wel beter imo. (Eenmalig) wegklikken zou dan gemakkelijker moeten zijn, vergelijkbaar met de cookiemelding bijvoorbeeld. Hoop zsm tijd te hebben voor de tweaks. Tnx voor je berichtje.