Feedback over Website Advertentie

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Ik snap dat het belangrijk is om advertenties te tonen, maar op dit moment krijg ik bij elk bezoek aan de website een pagina grote Audio Obscura advertentie te zien, erg vervelend. Is dit intentioneel?
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
140
86
Lijkt erop alsof er nog wat kaarten moeten worden verkocht hiervoor
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
692
630
Ik snap dat het belangrijk is om advertenties te tonen, maar op dit moment krijg ik bij elk bezoek aan de website een pagina grote Audio Obscura advertentie te zien, erg vervelend. Is dit intentioneel?
Ik krijg op de mobiele website van het forum een oversized banner van Electro Depot die ook af en toe blijft hangen voor knoppen en tekstvak.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik snap dat het belangrijk is om advertenties te tonen, maar op dit moment krijg ik bij elk bezoek aan de website een pagina grote Audio Obscura advertentie te zien, erg vervelend. Is dit intentioneel?
Er loopt idd een pop-up banner voor Audio Obscura Festival deze week. Je ziet hem nu 1 keer per sessie, maar dat moet 1 keer per gebruiker worden. Ook de knopgrootte/wegklikgebied kan nog wel beter imo. (Eenmalig) wegklikken zou dan gemakkelijker moeten zijn, vergelijkbaar met de cookiemelding bijvoorbeeld. Hoop zsm tijd te hebben voor de tweaks. Tnx voor je berichtje.

Ik krijg op de mobiele website van het forum een oversized banner van Electro Depot die ook af en toe blijft hangen voor knoppen en tekstvak.
Heb je een screenshot hiervan?
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken