Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ook al is de winnaar al geruime tijd bekend, hierbij toch mijn ranking van deze editie (weekje quarantaine achter de rug, en teveel tijd gehad ):
1. Griekenland (beetje biased, want al enkele jaren grote fan van)
2. Noorwegen
3. België
4. Nederland
5. Zweden
6. Ijsland
7. Oekraïne
8. Servië
9. Polen
Ik heb de Nederlandse live versie van de Nederlandse inzending eens bekeken. Welke land denken jullie dat achter Nederland op de tweede plaats gaat eindigen?
Vandaag de eerste halve finale met veel favorieten als Zweden en Finland! Zal het Mia en Dion na al die Kritiek het toch nog lukken om de finale te halen?
Vandaag de eerste halve finale met veel favorieten als Zweden en Finland! Zal het Mia en Dion na al die Kritiek het toch nog lukken om de finale te halen?
Gaat lastig worden. Deze halve finale is wel heel erg loaded en er zitten ook wel wat landen bij die dit jaar minder zijn maar het gewoonlijk bij de televoting (om diaspora-redenen) goed doen. Als ik de snippets van de rehearsal zie vind ik Nederland nog best redelijk over komen. Bij de top 10 zou ik ze zelf wel hebben geschaard.
Voor de rest ben ik deze Eurovisie vooral voor Finland. Fan van dat nummer sinds het eerste uur. Hopelijk pakt Finland genoeg punten bij de Jury om het binnen te gaan koppen bij de televoting.
Ik heb alleen een parodie ervan gehoord tot nu toe, ik luister bewust nooit de nummers voordat het songfestival begint. Vind het leuker om het voor het eerst 'live' te horen Heb er wel zin in vanavond!