Eurovision

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Het zuur hier jemig.

Leuke act, matige rocksong en compleet onverwachts. Zo kan het dus ook. Jammer misschien dat Frankrijk of Zwitserland niet won, maar het publiek was wel vrij duidelijk met zo'n verschil. Die publieksstemmen waren ook wel stevig hoor. Duitsland, UK en Nederland kregen helemaal niets haha.
Zuur valt toch wel mee? Tim vindt het meh, Hollandia weinig gemist en ik gewoontjes. Als dit al zuur is :ROFLMAO:

Echt gelachen btw bij 4x zero points
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Net weer ff de herhaling zitten kijken van de puntentelling, je moet wat tijdens de ochtendkoffie. Ik vind het een mooie top geworden, alle nummers met een eigen karakter worden beloond zoals Oekraïne, Frankrijk en Litouwen. Natuurlijk ben ik ook blij met de hoge waardering voor Finland en Italië. Enorm blij dat het inhuren van een wereldnaam bij een mediumliedje niet beloond wordt (San Marino). Ongeloof straalde er vanaf daar. Sowieso zijn alle middle of the road dance nummertjes laag geëindigd. Het was een erg sterke editie!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Had uiteindelijk gehoopt dat IJsland, Frankrijk of Rusland zouden winnen. Dat waren de drie nummers die er voor mij echt uitsprongen.
Vond Malta en Zwitserland zelf niet zo. Had ook weinig op met Italië, vond het nummer gewoon wat saai.

Uiteindelijk was het wel een enorm fijne editie gisteren. Hoop goede nummers en ook veel goede uitvoeringen.

Sneu voor Jeangu dat hij zo laag eindigde maar niet geheel onverwacht. Nog sneuer voor die jongen uit Engeland, maar die ging goed met zijn verlies om.

Blijft leuk, het Songfestival.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik vond het ook geen slechte editie. Veel leuke nummers die gelukkig ook bovenaan eindigden.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.451
7.024
Het songfestival is altijd geweldig, met een mooie combinatie aan acts:
Een hele berg sexy glitterpakjes
1 a 2 rock/metalacts
Een paar rare of over de top acts (zie Noorwegen en IJsland)
En ook vaak een klein aantal copycats, vond Malta wel wat weg hebben van Israel met Netta en Spanje had wel wat Duncan Laurence vibes.

Elk jaar weer :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.464
4.245
Ik ben half gedwongen geweest mee te kijken gisterenavond, maar sommige nummers kon ik zeker waarderen.
Ik vraag me wel af wie die ´vakjury´ bijeenzoekt. (Toch in België in ieder geval, als ik die namen hoorde)
Voor mij stak Frankrijk er met kop en schouders bovenuit. Zwitserland vond ik dan weer zeer saai.
1. Frankrijk
2. Finland
3. Italië
4. IJsland (die doen me altijd lachen op een of andere manier)
5. Oekraïne

Edit: voorspelling: hoeveel rockbands zien we volgend jaar, nadat deze wonnen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik weet niet of er al meer concerten bekend zijn van Songfestivaldeelnemers, maar de concerten van Barbara Pravi (Frankrijk) en die ongemakkelijke vent van IJsland (zie ook filmpje hieronder waar ie het aankondigt) in de Melkweg zijn beide al uitverkocht.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Wanneer is die laatste in de verkoop gegaan? Staat niet bij Net Bevestigd op de Melkwegsite maar die Tour Announcement was van vrijdag?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik weet niet of er al meer concerten bekend zijn van Songfestivaldeelnemers, maar de concerten van Barbara Pravi (Frankrijk) en die ongemakkelijke vent van IJsland (zie ook filmpje hieronder waar ie het aankondigt) in de Melkweg zijn beide al uitverkocht.
Haha, geweldig toch. Ik zie Dadi Freyr nog wel op festivals staan in 2022 (misschien lowlands 2021?). Deze vond ik ook leuk.

 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik weet niet of er al meer concerten bekend zijn van Songfestivaldeelnemers, maar de concerten van Barbara Pravi (Frankrijk) en die ongemakkelijke vent van IJsland (zie ook filmpje hieronder waar ie het aankondigt) in de Melkweg zijn beide al uitverkocht.
Yess, heb kaartjes met een groep voor Barbara. Ik hoop ook dat ze andere prachtige nummers heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Nou jongens. De eerste bevestiging van Maneskin op de festivals 2022 is een feit! RaR gaat met de eer lopen. Ik vind het tof, verwacht ze zeker nog ergens tegen het lijf te gaan lopen volgend jaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
En 5 april LantarenVenster in Rotterdam! Die ga ik misschien wel eens meepakken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Was jij ook volledig gehypnotiseerd door het nummer Shum van Go_A tijdens het Eurovisie Songfestival?
✨
Dan hebben we goed nieuws want de Oekraïense band is toegevoegd aan de line-up van het grote Songfestival feest op 9 december 2021 in de Ziggo Dome!

Aldus Ziggo Dome op Facebook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken