Down The Rabbit Hole 2024

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Michael Kiwanuka - Nothing But Thieves - The National zou mij niks meer verbazen. Khruangbin en Roisin Murphy lijken me wel perfect om van RW door te komen en als het echt mee zit kan Jungle subben icm een iets minder groot headliner trio. In combinatie met de leaks zou ik dan nog best tevreden zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.785
Michael Kiwanuka - Nothing But Thieves - The National zou mij niks meer verbazen. Khruangbin en Roisin Murphy lijken me wel perfect om van RW door te komen en als het echt mee zit kan Jungle subben icm een iets minder groot headliner trio. In combinatie met de leaks zou ik dan nog best tevreden zijn.
Roisin Murphy en Jungle als subs zou ik prima mee kunnen leven. Headliners heb ik nog iets optimistischer verwachtingen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.552
11.048
Weet niet wie jij bent, maar als dat is wat ik denk dat het is, dan doe ik een diepe buiging naar DTRH toe. Morgen even afwachten.
We weten donders goed wie 't is. Ik snap de hint alleen niet. Mirror ball? Ik weet eigenlijk alleen dat een album van Neil Young zo heet en dat het een nummer van Elbow is.
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
Ik dacht eigenlijk meteen hieraan. 🙈

FpggNo6XsBYytjD.jpg
 
  • Wow
  • On fire
Waarderingen: mattman en Mark's Kal

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.459
1.604
Discobal is logo LCD Soundsystem. Maar zowel The National als hen zou wel heel stacked zijn. Durf er niet op te hopen.
Goede naam natuurlijk, maar voor een festival van 40k wel een hele bescheiden headliner. Die verkopen net zoveel kaartjes als een PJ Harvey.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Ja de eerste editie. Die was wel echt bruut. REM, QOTSA, Lenny Kravitz (ok ok), Ozark Henry, Interpol, Nine Inch Nails, Eagles of Death Metal (niet mijn ding maar toen best een aardige naam), Admiral Freebee, Gabriel Rios, Keane, Krezip onder andere.

Latere versies werden al snel wat minder, maar toch nog Black Keys zien openen, Vampire Weekend, nog een keer Pearl Jam.
Hier was ik destijds ook aanwezig. Top Line up
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
485
315
Laatste gok toch:
Nothing But Thieves - The National - Maneskin

Dit kan ik me echt helemaal niet voorstellen. Plus er gaat sowieso een dance headliner komen, ga het meeste uit van Skrillex op dit moment maar dat zullen we morgen wel zien. Zou Roisin Murphy niet de kleine headliner kunnen zijn op zondag? Kans wordt iniedergeval steeds groter dat ze er staat en schat haar niet kleiner in dan bijvoorbeeld een Janelle monae
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken