Down The Rabbit Hole 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Maar we verwachten dus The National en LCD als twee headliners. Dan ben ik benieuwd in welke hoek we de derde moeten zoeken. Iets in de richting hiphop of dance? Of juist meer een act in het straatje van Burna Boy

Zou me verbazen als NBT de derde headliner is bijvoorbeeld. Teveel in dezelfde hoek dan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Is Nothing But Thieves niet gewoon headliner, doen hier gewoon vrij gemakkelijk de ZiggoDome volgens mij.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Maar we verwachten dus The National en LCD als twee headliners. Dan ben ik benieuwd in welke hoek we de derde moeten zoeken. Iets in de richting hiphop of dance? Of juist meer een act in het straatje van Burna Boy

Zou me verbazen als NBT de derde headliner is bijvoorbeeld. Teveel in dezelfde hoek dan.
Ik zou het voor de aantrekkingskracht van ander publiek wel fijn vinden als de laatste headliner niet in de categorie dance of heel populaire hiphop is. Laat DTRH maar weer een beetje linksaf slaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Wat ik me wel afvraag bij LCD Soundsystem: krijgen ze dan wel lekker twee uur afsluitspot. Vond de afsluitspots qua duur op Lowlands en DTRH laatste tijd redelijk kort.
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Wat ik me wel afvraag bij LCD Soundsystem: krijgen ze dan wel lekker twee uur afsluitspot. Vond de afsluitspots qua duur op Lowlands en DTRH laatste tijd redelijk kort.
Natianal heeft show van 2.5 uur op festival in Bonn en Antwerpen 1 week voor DTRH
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ik zou het voor de aantrekkingskracht van ander publiek wel fijn vinden als de laatste headliner niet in de categorie dance of heel populaire hiphop is. Laat DTRH maar weer een beetje linksaf slaan.
Nou ik denk dat een Tyler of Denzel Curry of Nas om maar wat te noemen het affiche anders mooi zou aanvullen.Of New Order of Chemical Brothers. Liever dan een derde act met gitaargeluid.

Ik pleit zeker niet voor Joost (al is dat best vermakelijk).
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en mgbss

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Is Nothing But Thieves niet gewoon headliner, doen hier gewoon vrij gemakkelijk de ZiggoDome volgens mij.
Zou zomaar kunnen, maar dan voelt het headlinertrio wel aan als veel uit dezelfde hoek, gitaarachtige muziek (lastig te omschrijven, want uiteraard beschouw ik LCD niet als een gitaarband, en uiteraard liggen National en NBT mijlenver uit elkaar).

Persoonlijk hoop ik het ook niet, want ik vind NBT compleet zouteloos.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.032
3.709
LCD Soundsystem waag ik te betwijfelen of die vandaag worden aangekondigd.
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
513
336
Als The National en LCD de andere headliners kan ik best leven met NBT, het is wel eens minder geweest😅
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.892
1.825
Volgensmij beginnen we weeer te groot te denken, maar ik laat me verrassen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken