Down The Rabbit Hole 2024

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
Nog niet genoemd maar Hozier is net aangekondigd voor InMusic (net voor Down the Rabbit Hole) en hij staat vanavond in de Ziggo Dome (één dag voor de aankondiging van DTRH namen).

Is hij niet een van de headliners gewoon? Zit er zelf ook niet persé op te wachten hoor en zie duizend maal liever LCD Soundsystem passeren maar dit lijkt me eigenlijk ergens best een inkoppertje gezien omstandigheden?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Nog niet genoemd maar Hozier is net aangekondigd voor InMusic (net voor Down the Rabbit Hole) en hij staat vanavond in de Ziggo Dome (één dag voor de aankondiging van DTRH namen).

Is hij niet een van de headliners gewoon? Zit er zelf ook niet persé op te wachten hoor en zie duizend maal liever LCD Soundsystem passeren maar dit lijkt me eigenlijk ergens best een inkoppertje gezien omstandigheden?
Ik meende gelezen te hebben dat hjj uitgesloten was.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
We know you’ve been waiting for this!
👀
🪅
Excited to be adding 11 new names to the line-up of #RW24. Sum 41, Royal Blood, Avril Lavigne, Yungblud, Snow Patrol, Khruangbin, dEUS, Michael Kiwanuka, Róisín Murphy, The Last Dinner Party and Nothing But Thieves are joining us at Rock Werchter next Summer.

Kan nog invloed op DTRH hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
254
68
Ik ben bang dat de verwachtingen hier te hoog gaan worden nu de line-up van BKS voor sommige forum leden wat tegenvalt. Hebben we morgen hier ook een grafstemming. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
247
145
Is Snow Patrol nog een kanshebber? Heb die vroeger Lowlands nog zien afsluiten. Zijn die nog steeds een headliner?
Of meer iets voor Pinkpop?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Maar nu ik de namen van Werchter zie stop ik met zeuren over herhalingen in de line-up ;-)
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
251
367
Ik vond die show van Jungle op LL er heel goed uit zien. En past perfect bij DTRH, tikkie alternatief maar toch ook toegankelijk en vrolijk genoeg voor het sfeerpublkek. Verkopen AFAS ook makkelijk uit. Sus zou het niet eens raar vinden.
Zou wel erg jammer worden als Jungle met hun huidige tour headliner worden. De afgelopen drie shows waren geweldig, de huidige is een stuk minder interessant om naar te luisteren.

In de AFAS waren ze leuk, maar je merkt het verschil in kwaliteit direct tussen nummers van hun eerdere albums versus het nieuwe album.
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
In 2012 was de laatste editie van Rockin Park in het Goffertpark in Nijmegen, een eendaagsfestival. Snow Patrol was toen de headliner en ik denk op het toppunt van hun populariteit. Ook Elbow, dEUS, Temper Trap, Fink, Flogging Molly en de Staat op het programma, best aardig eigenlijk. Die kaartverkoop was toen zo slecht, dat iedereen gratis nog een introducee mocht meenemen. Geloof dat er nog geen 15.000 kaarten verkocht waren. Daarna was het festival ook klaar, nooit meer gehouden.

En met Snow Patrol is het daarna toch ook niet groots meer geworden toch? Of heb ik iets gemist?
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en Joslittel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.177
5.511
In 2012 was de laatste editie van Rockin Park in het Goffertpark in Nijmegen, een eendaagsfestival. Snow Patrol was toen de headliner en ik denk op het toppunt van hun populariteit. Ook Elbow, dEUS, Temper Trap, Fink, Flogging Molly en de Staat op het programma, best aardig eigenlijk. Die kaartverkoop was toen zo slecht, dat iedereen gratis nog een introducee mocht meenemen. Geloof dat er nog geen 15.000 kaarten verkocht waren. Daarna was het festival ook klaar, nooit meer gehouden.

En met Snow Patrol is het daarna toch ook niet groots meer geworden toch? Of heb ik iets gemist?
Die hebben ook is REM gehad, was het niet?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Die hebben ook is REM gehad, was het niet?
Ja de eerste editie. Die was wel echt bruut. REM, QOTSA, Lenny Kravitz (ok ok), Ozark Henry, Interpol, Nine Inch Nails, Eagles of Death Metal (niet mijn ding maar toen best een aardige naam), Admiral Freebee, Gabriel Rios, Keane, Krezip onder andere.

Latere versies werden al snel wat minder, maar toch nog Black Keys zien openen, Vampire Weekend, nog een keer Pearl Jam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming

Gebruikers die dit onderwerp bekijken