Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
En ja hoor @wenteldave had gelijk. Op zijn Instagram heeft die nog aangekondigd:
1/10/2022 Melkweg Max, Amsterdam,
7/10/2022 Doornroosje, Nijmegen,
18/11/2022 De Oosterpoort, Groningen
+
23/7/2022 OLT Rivierenhof, Antwerpen

Tickets vrijdag 10:00 online
Je gaat me toch niet vertellen dat je verbaasd bent?

Verder:
Keb' Mo' & Band op 19 augustus naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Malford Milligan op 13 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Suffocation, Origin en Beheaded op 31 juli naar Dynamo. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Je gaat me toch niet vertellen dat je verbaasd bent?
Zeer zeker niet! Maar geef graag de credits aan mensen die het gevonden hebben ;) .

En aangezien je alleen Melkweg had benoemd dacht ik ik zal eens de rest delen voordat hij me voor is :ROFLMAO:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.445
6.110
23 oktober Muse in Theater Carre.

Tickets gaan 24 juni om 10:00u in de verkoop.
Presale voor mensen die via de MUSE store hun nieuwe album pre-orderen voor 5PM BST, maandag 20 juni.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
Ik kom hier niet overheen, maar...
Son Mieux naar Rapa Nui op 25 september. Verkoop 2 juni 19.30.

Frank Boeijen naar Kursaal Oostende op 24 maart. Verkoop 2 juni 10.00.
Tamino op 5, 6 en 7 december naar Koninklijk Circus. Verkoop 10 juni 10.00.
ALOK ook naar La Madeleine op 13 juli. Verkoop 3 juni 10.00.
Stef Bos op 9 juni 2023 naar de Kursaal. Verkoop 11 juni 20.00.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
23 oktober Muse in Theater Carre.

Tickets gaan 24 juni om 10:00u in de verkoop.
Presale voor mensen die via de MUSE store hun nieuwe album pre-orderen voor 5PM BST, maandag 20 juni.
Allejezus duur. Gaaf, maar belachelijk, ondanks dat er hooguit 2000 mensen in Carré passen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
Panic! at the Disco op 25 februari naar Ahoy met de Viva Las Vengeance Tour, na vier jaar afwezigheid. Verkoop start 10 juni 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Allejezus duur. Gaaf, maar belachelijk, ondanks dat er hooguit 2000 mensen in Carré passen.
Beetje dubbel gevoel bij, ooit heel erg fan van deze band. Maar dat is behoorlijk afgetakeld. Geven ze dat met dit soort shows ook niet een beetje toe? In principe is het gewoon een stadion band die eigenlijk niet echt super relevant meer is... en nu op deze manier toch best veel geld kan verdienen?

Ik weet ook niet of ik Muse vind passen in de Carré. Of gaan ze echt enkel de Absolution's en Resistance platen doen van deze wereld zonder echt boembastisch te worden?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.445
6.110
Beetje dubbel gevoel bij, ooit heel erg fan van deze band. Maar dat is behoorlijk afgetakeld. Geven ze dat met dit soort shows ook niet een beetje toe? In principe is het gewoon een stadion band die eigenlijk niet echt super relevant meer is... en nu op deze manier toch best veel geld kan verdienen?
Ze zeggen zelf dat het een kleinschalige theatertour is (het zijn ook echt maar zeven theatershows). Idee komt van hun optredens in een theater in Londen vorige maand voor het goede doel, dat beviel zo dat ze het nog een paar keer willen doen.

Volgend jaar doen ze een grote albumtour.

Een recente liefdadigheidsshow in het Londense Apollo Theater gaf de Engelse band het idee om in een gelimiteerd aantal theaters op te treden voordat ze in 2023 uitgebreid op tournee gaan.

Of MUSE in Carre past lijkt me ook de vraag maar wel erg gaaf om een keer mee te maken.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
Ze zeggen zelf dat het een kleinschalige theatertour is (het zijn ook echt maar zeven theatershows). Idee komt van hun optredens in een theater in Londen vorige maand voor het goede doel, dat beviel zo dat ze het nog een paar keer willen doen.

Volgend jaar doen ze een grote albumtour.



Of MUSE in Carre past lijkt me ook de vraag maar wel erg gaaf om een keer mee te maken.
Ah oke. En wat voor show gaven ze daar? Een soort akoestisch iets of gewoon een ehte show? Muse een beetje achter me gelaten maar dit is wel tof.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
Ah oke. En wat voor show gaven ze daar? Een soort akoestisch iets of gewoon een ehte show? Muse een beetje achter me gelaten maar dit is wel tof.
Echte show! Daar passen wel meer mensen in (5039 staand, 3632 zittend; neem aan dat het staand was) en die zaal leende zich daar meer voor.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.445
6.110
Kan in Carré ook wel gaaf werken. Ontiegelijke mooie setting iig.

Toch maar even voor de presale ingeschreven en ga er nog even over nadenken. Ga jij ook proberen @wenteldave of ben je dan niet in Nederland?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken