Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Ook maar een duit in het zakje doen dan? Binnenkort op de aankondigingenlijst bij Paradiso, onder andere Brian Jonestown Massacre, Courtney Barnett, Phoenix, Sasha Alex Sloan, Tamino (2 shows), Two Door Cinema Club, en Young Gun Silver Fox. ;)
Kssstttt...
Courtney Barnett is wel top. Young Gun Silver Fox doet dus een grotere tour dan deze zomer. Nu alleen Tivoli en voor het najaar was 013 dus ook al bekend.

Deze nog even opgeschreven:
Amy Shark op 27 september naar de Melkweg. Verkoop 10 juni 10.00.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
597
Hopelijk komt Wilco nog met een EU wintertour, ben benieuwd hoe het nieuwe album live overkomt.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Niet een concert, maar wilde 'm alsnog vermelden. Alex Agnew komt 30 maart naar het DeLaMar Theater. Verkoop 10 juni 10.00. Staat ook 10 mei in Theater Diligentia. Zullen vast nog meer shows bijkomen.
John Blek op 14 december naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Bullet for My Valentine op 1 februari naar 013. Ze nemen Jinjer en Atreyu mee. Verkoop 8 juni 11.00. (Die aankondiging heeft even mogen duren, zeg, nadat hun show afgelopen januari werd geannuleerd).
De Dijk staat niet alleen 1 en 2 oktober in de Ziggo Dome. Ze staan er ook 3 oktober!
Mark Lettieri Group komt op 15 november naar De Oosterpoort. Niet alleen Tivoli dus (en ik dacht dat ik 'm nog ergens voorbij zag komen). Tickets zijn al inde verkoop.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Nona op 21 oktober naar 013 (Next). Verkoop 7 juni 12.00. Ook op 7 oktober in Patronaat. Dat wordt dus een clubtour.
Hang Youth op 26 februari naar 013 (Next). Verkoop 20 juni 10.00. Dat wordt ook gewoon een clubtour begin volgend jaar.
De Dijk op 25 november in Musis. Verkoop 4 juni 10.00.
Er is een voorverkoop trouwens voor Panic! at the Disco voor wie interesse heeft (stuur een PB'tje). Start om 8 juni 11.00.
Vuvovi en Zand op 26 oktober naar Patronaat, Verkoop 17 juni 10.00, VVK 15 juni 10.00.
Kraak & Smaak ook naar ADE in de Melkweg op 20 oktober. Verkoop 10 juni 10.00.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Bullet for My Valentine op 1 februari naar 013. Ze nemen Jinjer en Atreyu mee. Verkoop 8 juni 11.00. (Die aankondiging heeft even mogen duren, zeg, nadat hun show afgelopen januari werd geannuleerd).
Coole combi, bfmv en jinjer! Ik zie ze allebij op de vrijdagavond op gmm al, maar blijft wel een aantrekkelijke combinatie
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
Ook alleen deze zijn nog beschikbaar.
Zitplaatsen Sting al uitverkocht in Vorst.
En volledig uitverkocht intussen blijkbaar… bij de laatste doortocht in Vorst is het niet zo snel gegaan…
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
En voor de Vlaamse vrinden: Anne-Marie op 13 november naar Palais 12. Verkoop 8 juni 10.00.
En 12 november naar AFAS Live Ziggo Dome dus. Verkoop 10 juni 10.00.

Iamamiwhoami (Jonna Lee) op 26 februari naar Tolhuistuin. Verkoop 10 juni 10.00.
Editors op 6 oktober naar Ahoy - RTM. Verkoop 10 juni 10.00.
Er komt nog een extra show van De Dijk in de Effenaar op 2 november. Verkoop vandaag om 11.00.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
En 12 november naar AFAS Live dus.

Iamamiwhoami (Jonna Lee) op 26 februari naar Tolhuistuin. Verkoop 10 juni 10.00.

Editors op 6 oktober naar Ahoy - RTM.
Oew Editors om de hoek! Altijd het overwegen waard dan. Ff op jagen via Ticketswap.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Phoenix met de Alpha Zulu-tour op 25 november naar Paradiso. Verkoop 10 juni 10.00 (voor €39 excl. lidmaatschap).
Zo heb je helemaal niks tijdens Pinksteren en zo heb je opeens allemaal aardige aankondigingen.

Vervanging van Mammoth WVH in het voorprogramma van Bush is Tusky. Heel erge meh... Dan ga je van Dirty Honey naar Mammoth WVH naar Tusky, wat een flinke downgrade.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: MarkD

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Niet een concert, maar wilde 'm alsnog vermelden. Alex Agnew komt 30 maart naar het DeLaMar Theater. Verkoop 10 juni 10.00. Staat ook 10 mei in Theater Diligentia. Zullen vast nog meer shows bijkomen.
John Blek op 14 december naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Bullet for My Valentine op 1 februari naar 013. Ze nemen Jinjer en Atreyu mee. Verkoop 8 juni 11.00. (Die aankondiging heeft even mogen duren, zeg, nadat hun show afgelopen januari werd geannuleerd).
De Dijk staat niet alleen 1 en 2 oktober in de Ziggo Dome. Ze staan er ook 3 oktober!
Mark Lettieri Group komt op 15 november naar De Oosterpoort. Niet alleen Tivoli dus (en ik dacht dat ik 'm nog ergens voorbij zag komen). Tickets zijn al inde verkoop.
Hoe kom jij eigenlijk aan je info? Ben je geabonneerd op de nieuwsbrieven van alle concertzalen?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
Hoe kom jij eigenlijk aan je info? Ben je geabonneerd op de nieuwsbrieven van alle concertzalen?
Ook... En een klein ander trucje.

Sting trouwens weer naar AFAS Live op 17 november. Dat is wel heel erg snel. Verkoop 10 juni 11.00, VVK 8 juni 10.00. Tickets voor €88,48.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.588
11.181
A.A. Williams en Karin Park op 21 december naar Patronaat. Verkoop 8 juni 9.00. Dit is een soort van droom om deze twee samen live te zien. Wat een fantastisch duo. Staan ook 28 november in Hall of Fame.
Laurence Jones naast 013 (10 november) ook op 9 november naar De Boerderij. In beide gevallen komt de support van Raman..
Sasha Alex Sloan op 4 oktober naar Tolhuistuin. Verkoop 10 juni 11.00. (Zoals onze grote vriend @Pinokkio al zei, net zoals bij Phoenix ;) ).
Dieter van der Westen op 16 oktober naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik las op OOR dat het heel slecht was?


Spannend...
Niet helemaal mee eens. Ik zou het wisselvallig noemen. De zaal zat vrij vol met deticated fans dus het werd allemaal vrij goed ontvangen. Ik merkte wel dat de band niet bij al hun nummers meer hun passie heeft liggen. In sommige platen gooide de zanger er echt passie in en dan werd het echt wel goed. Maar heel veel nummers gingen op automatisch piloot en dan werd het al snel minder.

En ik vond het ontzettend jammer dat hij stond op te treden in een t-shirtje en een dom truckers petje op. Normaal maakt me dat niet zoveel uit hoe iemand zich kleed hoor. Maar bij MCR had ik toch het theatrale circus costuum in gedachte met idem performance. Soms probeerde hij de moves ook te doen om dat theatrale uit te stralen, maar dat komt niet helemaal over op deze manier. Misschien een beetje flauw om op uiterlijke beoordeling dit te roepen. Maar ik zie het meer als "aankleding" van de show waarin het wel wat miste.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Black Lies

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Niet helemaal mee eens. Ik zou het wisselvallig noemen. De zaal zat vrij vol met deticated fans dus het werd allemaal vrij goed ontvangen. Ik merkte wel dat de band niet bij al hun nummers meer hun passie heeft liggen. In sommige platen gooide de zanger er echt passie in en dan werd het echt wel goed. Maar heel veel nummers gingen op automatisch piloot en dan werd het al snel minder.

En ik vond het ontzettend jammer dat hij stond op te treden in een t-shirtje en een dom truckers petje op. Normaal maakt me dat niet zoveel uit hoe iemand zich kleed hoor. Maar bij MCR had ik toch het theatrale circus costuum in gedachte met idem performance. Soms probeerde hij de moves ook te doen om dat theatrale uit te stralen, maar dat komt niet helemaal over op deze manier. Misschien een beetje flauw om op uiterlijke beoordeling dit te roepen. Maar ik zie het meer als "aankleding" van de show waarin het wel wat miste.
Is toch best kwalijk dat een band die pas net weer terug is, geen energie uitstralen en nu al uitgeblust lijkt te zijn? Vroeger veel geluisterd maar door dit soort ongeïnteresseerde optredens is het moeilijk om ze nog op een voetstuk te houden.

Misschien zijn ze nog wat teleurgesteld dat ze niet als headliners worden geboekt, iets wat ze eigenlijk alleen maar willen wanneer ze op festivals staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken