US Coachella 2023

Het meest logische lijkt me dat Mr Perfectionist de opname eerst zelf wil bekijken als kwaliteitscontrole. Ik heb nog hoop dat we deze ooit te zien gaan krijgen.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik heb maar een paar nummers gezien, maar ik lees dat Frank Ocean verder ook gewoon teleurstelde. Veel pauzes, verdwijnen in de backstage, nummers die worden afgebroken, dat grote platform in het publiek niet gebruikt. Anticlimax zo op de laatste dag.

• Leuk
Ik heb maar een paar nummers gezien, maar ik lees dat Frank Ocean verder ook gewoon teleurstelde. Veel pauzes, verdwijnen in de backstage, nummers die worden afgebroken, dat grote platform in het publiek niet gebruikt. Anticlimax zo op de laatste dag.
Ja, heel jammer dit. Zijn 2 albums blijven meesterlijk maar live lijkt het toch altijd weer een nieuwe-kleren-van-de-keizer- verhaal. Zonde.

• Leuk
Hetzelfde meegemaakt met Frank Ocean op Lovebox Londen 2017.
Enorm lange change over, begon hij uiteindelijk veel te laat ook nog, en dan moest hij na 50 min stoppen door de strikte curfew in Londen.

Het gevoel dat je achteraf had was zoiets van: ahja, dit was het dan? Blijkbaar heeft die dat jaar met die show elders wel indruk gemaakt.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Op Inforoo van een bezoeker:

That was awful. Embarrassing. I think it's the worst headlining act of any major festival I've gone to.

Hour late, no energy, awful gaps between songs, a 10 minute DJ set where I expected maybe they were setting up for something...nope.

Met andere woorden, eigenlijk heeft Frank Ocean gewoon totaal geen zin in live shows. Is enorm gepusht om dit te doen, met dit resultaat.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Met andere woorden, eigenlijk heeft Frank Ocean gewoon totaal geen zin in live shows. Is enorm gepusht om dit te doen, met dit resultaat.
Wat jammer is. Een Coachella, het grootste festival ter wereld qua visibiliteit, kan je carrière in 1 klap doen boomen. Maar het kan je ook kraken...

Dat laatste zal zeker iets van waarheid in zitten ja. Is ook zijn goed recht maar communiceer dat dan ook gewoon. Management mag daar ook wel iets mee doen lijkt mij.

Frank Ocean is als The Strokes. Twee geweldige platen gemaakt, toonaangevend voor een generatie maar buiten dat (en zijn LHQTB+-invloed is natuurlijk ook top) is het een artiest waar je je dood aan kan ergeren. Stelt gewoon altijd op alle vlakken anders dan de daadwerkelijke studio-output gigantisch teleur.
De beste vergelijking die ik tot dusver gelezen heb.

De man leek er gewoon weinig zin in te hebben. Muzikaal was het in orde maar verder was dit totaal niet headlinerwaardig.

Misschien wel mijn favoriete plaat van de 20's zover zelfs.
Live nog steeds een gigantische deceptie.
Had ik maar de kans om dat eens aan den lijve te ondervinden. Twijfel nog altijd aan een Rock En Seine ticket. Nadat ik ze gezien heb, kan ik weer verder met mijn leven.

Users who are viewing this thread