US Coachella 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Hoezo headlinende Rosalia niet gewoon dit ding. Wat een show zeg, ongelooflijk.

Also dat camerawerk om haar show in beeld te brengen, denk dat ik nog maar weinig shows zo dynamisch heb gebracht zien worden op een stream.
Heerlijke show ja. Ze doet het allemaal zo easy lijken.

Toch ook wel overtuigender dan Bad Bunny de dag ervoor vind ik. Bleef een beetje op mijn honger zitten daar, veel overtuigendere streams gezien van Coachella headliners. Dat stuk met Post Malone en de gitaar was heel moeilijk om door te zitten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Heerlijke show ja. Ze doet het allemaal zo easy lijken.

Toch ook wel overtuigender dan Bad Bunny de dag ervoor vind ik. Bleef een beetje op mijn honger zitten daar, veel overtuigendere streams gezien van Coachella headliners. Dat stuk met Post Malone en de gitaar was heel moeilijk om door te zitten.
Bad Bunny vond ik wel indrukwekkend. Die live-band van 'm, die productie, die geschiedenisdingen over Puerto Rico en de Caraïben (heel erg veel zin om een aantal van die legendes te ontdekken tbh). Post Malone stukje hielp niet dat de versterker niet werkte natuurlijk, al heb je gelijk.. Wat Malone bij de toch wel viering van perreo en reggaeton loopt te doen, geen idee. Pijnlijk ook hoe Benito in het Spaans blééf praten terwijl Malone er geen hol van verstond.. Stond toch wat voor paal.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Blackpink was matig. Uiteraard vette productie en een paar highlights, maar muzikaal toch gewoon te licht bevonden voor die headlinespot. Die Sahara set in 2019 voelde significanter aan.
Tot nu toe in het algemeen nog niet veel bijzondere dingen gezien, vond persoonlijk ook niet zo veel aan Bad Bunny. Benieuwd wat Björk en Frank Ocean er vannacht van gaan maken.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.578
Bad Bunny vond ik wel indrukwekkend. Die live-band van 'm, die productie, die geschiedenisdingen over Puerto Rico en de Caraïben (heel erg veel zin om een aantal van die legendes te ontdekken tbh). Post Malone stukje hielp niet dat de versterker niet werkte natuurlijk, al heb je gelijk.. Wat Malone bij de toch wel viering van perreo en reggaeton loopt te doen, geen idee. Pijnlijk ook hoe Benito in het Spaans blééf praten terwijl Malone er geen hol van verstond.. Stond toch wat voor paal.
Ja, eens met die dingen die je opnoemt maar vond de set in zijn geheel een beetje een rommeltje. Rare pauzes. Wou het een kans geven maar verwachtte op voorhand dat het mij veel harder ging overtuigen.

Maar soit, we spreken natuurlijk ook maar over een livestream natuurlijk.
 

Chiefs

Gouden Tip
25 nov 2021
294
386
Ik heb enorm genoten van Gorillaz, Soul Glo, Sasha Alex Sloan, Boygenius (PKP), Horsegirl, Destroy Boys (Rock Werchter), The Linda Linda's en The Breeders. Bad Bunny gevolgd, maar helemaal niks voor mij. Rosalía muzikaal ook niet zo mijn ding, maar wel een zeer geslaagde show. Wil ik toch meepikken op Rock Werchter. Ook Blackpink half en half gevolgd. Was niet slecht, maar toch mindere indruk dan bij Rosalía. Enorm benieuwd wat de zondag nog gaat brengen!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
858
Die live-band van 'm, die productie, die geschiedenisdingen over Puerto Rico en de Caraïben (heel erg veel zin om een aantal van die legendes te ontdekken tbh).

Heb maar een driekwart van Bad Bunny kunnen zien, en had zelfs niet door dat er een live band was. De referenties naar de grondleggers vond ik ook wel geslaagd en ik vond het zelfs genietbaarder wanneer hij zelf niet on stage stond.

Maar zelfde opmerking als vorig jaar: die stages ♥️.
Hebben ze nu op de Sahara stage ook projectieschermen boven het publiek hangen?
Het is soms moeilijk te zeggen wat je eigenlijk ziet, want het is zo indrukwekkend.
Zonet beelden gezien waarbij een volledige church gesimuleerd werd. Vooraan, aan de zijkanten en dus bovenaan!
Als je daar frontstage staat, zit je letterlijk in de productie.

Zulke fantastische stages heb ik eigenlijk nog nooit bij ons op festivals gezien.

Iedere productie komt daar gewoon veel meer tot z'n recht, dankzij de infrastructuur.
En toegegeven, ook de beeldregie van de streams is top notch.

Per toeval veel DJ sets gezien. Monolink, FKJ en Eric Prydz vond ik alvast zeer geslaagd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Klopt het dat die liveshow 30 min geleden had moeten beginnen en dat hij nog niet begonnen is? Twitter staat er vol mee.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Björk en Frank Ocean stonden helaas niet op het schema dat ze toonden op de stream. Hopelijk in replay straks toch nog te zien, was ook zo voor het optreden van Jai Paul gisteren.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Via een shitty Insta livestream (Morgandoesntcare) aan het kijken. Jammer dat dit niet gewoon via Coachella gestreamd wordt zeg.

Lijkt door die stream zo nu en dan net of ie niet eens op het podium staat. :p
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Via een shitty Insta livestream (Morgandoesntcare) aan het kijken. Jammer dat dit niet gewoon via Coachella gestreamd wordt zeg.

Lijkt door die stream zo nu en dan net of ie niet eens op het podium staat. :p
120000 mensen via die livestream lol
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken