US Coachella 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Image


Image


Image
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Wel echt een hoop aan te merken op de leesbaarheid van deze timetable... Maar ik hoef 'm niet zelf te gebruiken op het festival, maar toch even een kleine opsomming:

- Calvin Harris staat op de Coachella Stage, maar wordt ergens onderaan het blokkenschema nog maar genoemd omdat het niet paste op de timetable
- Geen blokken, dus minder makkelijk zien tot hoe laat een act duurt, in plaats daarvan moet je een beetje goed zoeken tussen de tijden die er staan
- Geen eindtijd genoemd bij de laatste artiesten per podium?
- Ben persoonlijk meer fan van een links naar rechts timetable, maar snap op zich dat ze de grootste namen bovenaan willen hebben. Kwartslag draaien dan maar ;)

Maar ach, muziek is af en toe toch ondergeschikt op dit festival. Gelukkig kunnen we de livestream volgen vanaf onze bank en hoeven we hier niet mee te dealen :))
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Knap dat Angèle zo'n mooie plek krijgt. Het is nog net geen Stromae spot, maar het staat op eenzelfde hoogte als een Underworld op een andere dag dag.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Blink-182 als verrassingsact? Waren niet aangekondigd dacht ik?

2ManyDJ's als losse act is wel vreemd.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik vind The Blaze een enorm hoge spot krijgen zeg. Zijn die gasten echt zo gegroeid?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ik vind The Blaze een enorm hoge spot krijgen zeg. Zijn die gasten echt zo gegroeid?
Acts kunnen in Amerika echt bizar hoge spots krijgen terwijl ze hier totaal niet groot zijn. Denk dat de muziek van the Blaze ook wel in een bepaalde lijn past die veel bezoekers van Coachella kunnen waarderen. Is ook echt het 5e podium en op dezelfde plek als FKJ, dus dikke prima lijkt me.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Acts kunnen in Amerika echt bizar hoge spots krijgen terwijl ze hier totaal niet groot zijn. Denk dat de muziek van the Blaze ook wel in een bepaalde lijn past die veel bezoekers van Coachella kunnen waarderen. Is ook echt het 5e podium en op dezelfde plek als FKJ, dus dikke prima lijkt me.
Dat gaat niet echt op voor The Blaze want die zijn hier ook vrij groot. Stonden in 2019 nog KlubC te headliner op Werchter en verkoopt moeiteloos de AB uit. Nu ook headliner op Dour denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en yannickd

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Dat gaat niet echt op voor The Blaze want die zijn hier ook vrij groot. Stonden in 2019 nog KlubC te headliner op Werchter en verkoopt moeiteloos de AB uit. Nu ook headliner op Dour denk ik
Nee klopt, denk dat ze op DTRH ook wel de tent afsluiten a la Bicep/Jon Hopkins. Op dezelfde plek als FKJ lijkt mij hier ook wel te kunnen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Benito delivered <3
Die kleine history interlude, geweldig gewoon. Benito wéét op welk podium hij staat en wie hij representeert. Daddy Yankee heeft het indertijd nooit gemogen en gekregen terwijl het wel had moeten zijn.. Andere tijden misschien, maar dit is huge. Heel benieuwd naar Blackpink morgen ovverigens.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Gorillaz levert een heerlijke show! Maar wat is er met dat publiek gebeurd? Damon moet zelden zo’n apathisch volk voor zijn neus gezien hebben…
 
12 nov 2016
655
392
Die kleine history interlude, geweldig gewoon. Benito wéét op welk podium hij staat en wie hij representeert. Daddy Yankee heeft het indertijd nooit gemogen en gekregen terwijl het wel had moeten zijn.. Andere tijden misschien, maar dit is huge. Heel benieuwd naar Blackpink morgen ovverigens.
Hoezo had Daddy Yankee daar moeten headlinen? Dat had niets te maken met wat Coachella vroeger was.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Hoezo had Daddy Yankee daar moeten headlinen? Dat had niets te maken met wat Coachella vroeger was.
Ik verwijs hierbij naar een interview dat Yankee ooit 's heeft gedaan met Billboard. Toen kon het hele multiculturele hen nog geen zier schelen. Dàt bedoel ik. Headlinen had ie in dat klimaat waarschijnlijk niet gedaan, maar een grote spot op de main/Outdoor/Sahara had ik 'm wel nagegeven.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
858
Best wel onder de indruk van FKJ, momenteel in replay op de Mojave stage.

Mooie full band, en solo's die echt wel live gespeeld worden en niet op tape staan.
Knap. Zeer knap zelfs.
 
12 nov 2016
655
392
Ik verwijs hierbij naar een interview dat Yankee ooit 's heeft gedaan met Billboard. Toen kon het hele multiculturele hen nog geen zier schelen. Dàt bedoel ik. Headlinen had ie in dat klimaat waarschijnlijk niet gedaan, maar een grote spot op de main/Outdoor/Sahara had ik 'm wel nagegeven.
Interessant artikel. Ik vermoed dat een hele hoop meer acts lagere gages werden geboden in ruil voor de exposure van Coachella. Maar het festival is altijd al multicultureel geweest; ze zijn nu vooral commercieler geworden met hun programmering. Bad Bunny net teruggespoeld op Youtube, dat latin urban is niet mijn ding.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Hoezo headlinende Rosalia niet gewoon dit ding. Wat een show zeg, ongelooflijk.

Also dat camerawerk om haar show in beeld te brengen, denk dat ik nog maar weinig shows zo dynamisch heb gebracht zien worden op een stream.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: TBK, mattman en Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken