US Coachella 2023

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.018
Droneshow is volgens mij op initiatief van Coachella zelf trouwens, was bij de start van Blackpink ook het geval.
 
  • Thinking
Waarderingen: wenteldave

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Hij zou oorspronkelijk 2021 headlinen. Die headlineset is al 2,5 in de making. Als hij er niet klaar voor was had hij niet moeten toezeggen / moeten afzeggen.
Ja eens hoor. Maar blijkbaar heeft hij niet genoeg/goede begeleiding of management om dit in goede banen te leiden. Of een management die geld belangrijker vindt dan wat de wereld over Frank Ocean schrijft.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Ja eens hoor. Maar blijkbaar heeft hij niet genoeg/goede begeleiding of management om dit in goede banen te leiden. Of een management die geld belangrijker vindt dan wat de wereld over Frank Ocean schrijft.
Denk dat het maken van muziek en de bijhorende shows gewoon die de core zijn voor Frank Ocean. Die doet zoveel. En wispelturig, gaat sowieso niet enkel schuld management zijn.

Ik merk wel dat Björk een enorm toegankelijke set heeft gespeeld, dat is ook al lang geleden denk ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Ik snap sowieso niet zo waarom ze Ocean als headliner hebben geboekt en vooral waarom hij heeft toegezegd. Geen nieuw album, deed niks nieuws en had er overduidelijk geen zin in. En dat terwijl hij juist iemand is die hier echt wat fantastisch van had kunnen maken.

Ik zag hem altijd als perfectionist en een muzikaal genie die alles op zijn manier wilde aanpakken maar in dit geval lijkt het toch echt money talks te zijn geweest. Vooral dat is teleurstellend.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Denk dat het maken van muziek en de bijhorende shows gewoon die de core zijn voor Frank Ocean. Die doet zoveel. En wispelturig, gaat sowieso niet enkel schuld management zijn.

Ik merk wel dat Björk een enorm toegankelijke set heeft gespeeld, dat is ook al lang geleden denk ik.
Mwoa denk het eigenlijk wel. Als Frank gewoon niet wil optreden en het management zegt dat het beter is om wél de fans te zien, krijg je dit. Ook al denk ik dat Frank wel een geniale gek is, denk ik niet dat je zo gestoord en zonder zelfrespect op het podium kan staan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Mwoa denk het eigenlijk wel. Als Frank gewoon niet wil optreden en het management zegt dat het beter is om wél de fans te zien, krijg je dit. Ook al denk ik dat Frank wel een geniale gek is, denk ik niet dat je zo gestoord en zonder zelfrespect op het podium kan staan.
Hij had meer dan 1,5 jaar de tijd om een goeie headlineshow te creëren of af te zeggen. Hij begon ook zelf een uur te laat. Het is te makkelijk dit volledig op zn management af te schuiven imo. Hij gooide er gewoon met de pet naar.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Mwoa denk het eigenlijk wel. Als Frank gewoon niet wil optreden en het management zegt dat het beter is om wél de fans te zien, krijg je dit. Ook al denk ik dat Frank wel een geniale gek is, denk ik niet dat je zo gestoord en zonder zelfrespect op het podium kan staan.
Of Frank Ocean is gewoon gek in zijn hoofd en doet gewoon waar hem zin in heeft, ongeacht wie er zijn management of vrienden zou zijn. Net zoals bij voetballers is het denk ik voor sommigen zeer moeilijk om de realiteit nog goed te zien. Je hebt een massa geld, overal waar je komt word je aanbeden en de personen waarmee je het meeste in contact komt, zijn allemaal ja-knikkers en leven quasi allemaal op kosten van uzelf. Het is allemaal gemakkelijk langs de zijlijn voor ons, maar je ziet nu eenmaal dat sommigen gewoon ontsporen. En misschien is dat bij Frank Ocean ook gewoon het geval.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.033
8.674
Ik merk wel dat Björk een enorm toegankelijke set heeft gespeeld, dat is ook al lang geleden denk ik.
Doet ze blijkbaar al een tijdje met dat orkest. Maar inderdaad wel een ideale setlist voor een festival.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.033
8.674
Ik begrijp het probleem niet. Als je je concert niet wil livestreamen is dat toch gewoon zo, wat is me dat nu.
Prank Ocean moet helemaal niets natuurlijk, maar een beetje fijn doen naar je fans mag toch. Zoals niet een uur te laat komen opdagen en effectief de indruk geven dat je er wil zijn.

Vind dat je die heel ‘exclusieve en iedereen de ballen’ kaart mag trekken als je performance dan ook effectief al die moeite waard is.

Ik zet thuis nog eens Blonde op.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Ik snap sowieso niet zo waarom ze Ocean als headliner hebben geboekt en vooral waarom hij heeft toegezegd. Geen nieuw album, deed niks nieuws en had er overduidelijk geen zin in. En dat terwijl hij juist iemand is die hier echt wat fantastisch van had kunnen maken.
Wel een nieuw album in aantocht blijkbaar. Heeft ook wat alternatieve versies en wat nieuwe shit gespeeld. Men heeft hier blijkbaar veel gezien van een show die niet te streamen was.. Hoezo geen zin in zelfs..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Wel een nieuw album in aantocht blijkbaar. Heeft ook wat alternatieve versies en wat nieuwe shit gespeeld. Men heeft hier blijkbaar veel gezien van een show die niet te streamen was.. Hoezo geen zin in zelfs..
Was gewoon op Instagram te volgen.... heb de hele show zitten kijken vanochtend. Het stelde echt weinig voor.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.930
6.172
Prank Ocean moet helemaal niets natuurlijk, maar een beetje fijn doen naar je fans mag toch. Zoals niet een uur te laat komen opdagen en effectief de indruk geven dat je er wil zijn.

Vind dat je die heel ‘exclusieve en iedereen de ballen’ kaart mag trekken als je performance dan ook effectief al die moeite waard is.

Ik zet thuis nog eens Blonde op.
Jezus, kunnen we effe normaal doen. Prank Ocean. Ocean is jullie helemaal geen live stream verschuldigd. En als er een uur langer nodig was om z'n show klaar te krijgen, dan ligt dat niet énkel aan Ocean at that point. Ocean is wel een perfectionist, sure, maar omdat nu allemaal op hem te steken. En hoezo tegen zijn zin?

Hij staat op een van de meest belangrijke festivals ter wereld. Nare comments. Ik ben hier weg denk ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Jezus, kunnen we effe normaal doen. Prank Ocean. Ocean is jullie helemaal geen live stream verschuldigd. En als er een uur langer nodig was om z'n show klaar te krijgen, dan ligt dat niet énkel aan Ocean at that point. Ocean is wel een perfectionist, sure, maar omdat nu allemaal op hem te steken. En hoezo tegen zijn zin?

Hij staat op een van de meest belangrijke festivals ter wereld. Nare comments. Ik ben hier weg denk ik.
Comments gebaseerd op een liveshow die velen hier vanochtend via Insta gevolgd hebben. Het is niet alsof mensen hier bashen om het bashen. De meesten hier zijn zelfs fans.Het viel gewoon niet mee. Hij leek er inderdaad 0 zin in te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Jezus, kunnen we effe normaal doen. Prank Ocean. Ocean is jullie helemaal geen live stream verschuldigd. En als er een uur langer nodig was om z'n show klaar te krijgen, dan ligt dat niet énkel aan Ocean at that point. Ocean is wel een perfectionist, sure, maar omdat nu allemaal op hem te steken. En hoezo tegen zijn zin?

Hij staat op een van de meest belangrijke festivals ter wereld. Nare comments. Ik ben hier weg denk ik.
Toch beetje naief om te geloven dat Ocean een uur later begon door productionele redenen😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken