US Coachella 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.270
3.845
Frank Ocean M GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Allé dus volgend weekend gaan ze alles een uur vervroegen zodat ze toch meer tijd hebben om alles op te zetten😂
Oké, dat is de tweede keer dat je lacherig doet en je niet op een normale manier kunt reageren. Op wat voor manier wil je dat ik hier eigenlijk op reageer?

Tijdens zijn tournee in 2017 waren er ook geregeld productie issues, herinner me inderdaad ook die show op Lovebox. Op Northside waren die er ook, maar was dit gedurende de show.

Er hadden er hier vooral precies op vuurwerk gerekend, maar zo is een Ocean-show niet. Die is intiem. Die is klein. Je weet dat Frank niet als Benito twintig keer het podium gaat afrennen. En nu wordt die daar op afgerekend okee. Te laat, niet spectaculair genoeg. Ja, jongens als jullie graag kermis willen, dat gingen jullie echt nóóit krijgen bij hem.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Jezus, kunnen we effe normaal doen. Prank Ocean. Ocean is jullie helemaal geen live stream verschuldigd. En als er een uur langer nodig was om z'n show klaar te krijgen, dan ligt dat niet énkel aan Ocean at that point. Ocean is wel een perfectionist, sure, maar omdat nu allemaal op hem te steken. En hoezo tegen zijn zin?

Hij staat op een van de meest belangrijke festivals ter wereld. Nare comments. Ik ben hier weg denk ik.
Nuja, kijk gewoon eens zelf Yannick. Zijn setje duurder uiteindelijk maar 40 minuten en de spaarzame momenten waarin hij performt klinken inderdaad wel goed. Maar je kan toch onmogelijk zeggen dat hier hard gewerkt is aan een dikke headlineset? Die dj de hele tijd bijvoorbeeld… 😬

Je weet dat ik best een fan ben van de man maar ik lees echt letterlijk niets positiefs over die show, zelfs niet van zijn (vele) grote fans…

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.182
Ik ben fan van Ocean. Ik had niet perse op vuurwerk gerekend maar wel gewoon op een solid headlineshow. Dat was dit imo gewoon helaas niet.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Yannick, heb je aandelen in het merk Frank Ocean? Niet heel bijzonder dat wij, en met ons zo'n beetje de hele wereld, met ongeloof naar die show heeft zitten kijken toch? Heeft niks met intiem te maken, is gewoon een kut show geweest, om welke achterliggende reden(en) dan ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: jahallo

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.270
3.845
Mwah, volgens mij kun je een show pas beoordelen als je er fysiek bij bent geweest. Ook zo'n opname op YT geeft niet alles weer.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Yannick, heb je aandelen in het merk Frank Ocean? Niet heel bijzonder dat wij, en met ons zo'n beetje de hele wereld, met ongeloof naar die show heeft zitten kijken toch? Heeft niks met intiem te maken, is gewoon een kut show geweest, om welke achterliggende reden(en) dan ook.
Kijk nu ook dat weer. Aandelen. Het gaat 'm vooral over bitterheid hier. I'm out, als je niet op een normale manier kunt doen, dan houdt het op. Mijn oordeel over de show op zich heb ik dan nog niet eens gegeven zelfs.

Mwah, volgens mij kun je een show pas beoordelen als je er fysiek bij bent geweest. Ook zo'n opname op YT geeft niet alles weer.
Het was een brakke instagram-live gefilmd op een gsm die op z'n best de kwaliteit had van een brakke iPhone en die om de zoveel momenten stil stond.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.167
Nuja, kijk gewoon eens zelf Yannick. Zijn setje duurder uiteindelijk maar 40 minuten en de spaarzame momenten waarin hij performt klinken inderdaad wel goed. Maar je kan toch onmogelijk zeggen dat hier hard gewerkt is aan een dikke headlineset? Die dj de hele tijd bijvoorbeeld… 😬

Je weet dat ik best een fan ben van de man maar ik lees echt letterlijk niets positiefs over die show, zelfs niet van zijn (vele) grote fans…

Ik heb nog niet eens wat gezegd over zijn show en jullie staan al met geslepen messen klaar. Enige wat ik heb gezegd was mbt productie-issues en het feit dat je van Ocean niet vuurwerk kon verwachten van hem. Doe normaal.

Heb het eerste halfuurtje via wat filmpjes her en der opgevangen. Soms een minuut met een kwaliteit van 320p, andere momenten gewoon drie seconden, stilstaand, drie seconden.. Onmogelijk om iets uit op te maken. Novacane klonk wel knap, White Ferrari zien passeren.. Van dj had ik niet eens weet. Moeilijk om de show te beoordelen tbh.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.021
8.663
Ik heb nog niet eens wat gezegd over zijn show en jullie staan al met geslepen messen klaar. Enige wat ik heb gezegd was mbt productie-issues en het feit dat je van Ocean niet vuurwerk kon verwachten van hem. Doe normaal.

Heb het eerste halfuurtje via wat filmpjes her en der opgevangen. Soms een minuut met een kwaliteit van 320p, andere momenten gewoon drie seconden, stilstaand, drie seconden.. Onmogelijk om iets uit op te maken. Novacane klonk wel knap, White Ferrari zien passeren.. Van dj had ik niet eens weet. Moeilijk om de show te beoordelen tbh.
Het kan zijn dat Frank toevallig vaak last heeft van technische issues. Is dan wel gewoon balen voor hem en zijn fans.

Kijken wat volgende week brengt dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Er moet meer aan de hand zijn. Dit is echt niet alleen op de conto van Frank Ocean.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken