US Coachella 2023

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Die stonden in 2017 als 2 na laatste op Rock Werchter en zijn toch niks gegroeid?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.441
Ah dan hebben we beide anders beleefd. Nog altijd met stip de meest luie, valse, ondermaatse show die ik al gezien heb.
Misschien zat ik teveel in een jeugdsentiment bubbel en een roze bril wetende dat Soad en Linkin Park erna nog zouden komen. Wat een avond
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Joe

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Ik ben ook geen fan, maar toen was dat zonder Tom Delonge. Nu verkopen ze het als een ‘reünie’ van de succesvolste bezetting.
Mja heb ze in de bezetting een stukje zien spelen de keer voor 2017, was ook maar matig. Stonden toen ergens in de namiddag, vlak voor Elbow geloof ik.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
blink 182 is altijd al een bijzonder matige liveband geweest. Ik zie ze in de UK nog wel headlinen, maar op het vasteland maximaal co-head i.c.m. een Green Day oid
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
De beschrijving bij wat ie heeft en hoe ie op bepaalde momenten danste.. Idk welke dokter dat is, maar wat een goedkoop excuus om niet meer te hoeven optreden. Grohl zat op een troon toen ie z'n been (!) brak. En wilde blijven verder spelen.. Wat een fuck up dit hele ding.
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Blink is klaar om volgende zomer de Europese festivals te headlinen
Welk festival zie je daarvoor dan in aanmerking komen in België?
Ik weet wel dat ze het Sportpaleis vrij vlot uitverkocht hebben maar ik zie ze op Werchter toch echt geen headliner zijn, op Graspop zit ik(en wellicht vele anderen) er ook niet op te wachten.

Blijft over Dour of Pukkelpop?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.575
Welk festival zie je daarvoor dan in aanmerking komen in België?
Ik weet wel dat ze het Sportpaleis vrij vlot uitverkocht hebben maar ik zie ze op Werchter toch echt geen headliner zijn, op Graspop zit ik(en wellicht vele anderen) er ook niet op te wachten.

Blijft over Dour of Pukkelpop?
Dour zal toch nooit zulke belegen zooi boeken? Dump die maar op een Rock Zottegem of de junkdag van de Lokerse ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Welk festival zie je daarvoor dan in aanmerking komen in België?
Ik weet wel dat ze het Sportpaleis vrij vlot uitverkocht hebben maar ik zie ze op Werchter toch echt geen headliner zijn, op Graspop zit ik(en wellicht vele anderen) er ook niet op te wachten.

Blijft over Dour of Pukkelpop?
Zal wel Rock Werchter worden toch.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
Ah dan hebben we beide anders beleefd. Nog altijd met stip de meest luie, valse, ondermaatse show die ik al gezien heb.
Same
terwijl SOAD wel duust keer beter was en Jimmy eat world ook dat jaar
en ook Blink PKP 2010 was teleurstellend...
net als wat ik van de coachella stream zag nu.

het pakt mij totaal niet
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Mijn gokje: Calvin Harris op zondag als volwaardig headliner. Rosalía en Blackpink wat doorschuiven zodat ze later spelen en Blink-182 daar net voor. Skrillex, Fred Again.. en Four Tet in de Sahara, met eventueel nog ergens een extra middelgrote naam als bonus.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken