US Coachella 2023

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
724
651
De beschrijving bij wat ie heeft en hoe ie op bepaalde momenten danste.. Idk welke dokter dat is, maar wat een goedkoop excuus om niet meer te hoeven optreden. Grohl zat op een troon toen ie z'n been (!) brak. En wilde blijven verder spelen.. Wat een fuck up dit hele ding.
Twas toch productionele redenen?šŸ™ˆ
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mijn gokje: Calvin Harris op zondag als volwaardig headliner. RosalĆ­a en Blackpink wat doorschuiven zodat ze later spelen en Blink-182 daar net voor. Skrillex, Fred Again.. en Four Tet in de Sahara, met eventueel nog ergens een extra middelgrote naam als bonus.
Blink-182 is vervangend headliner volgens Variety.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Twas toch productionele redenen?šŸ™ˆ
Je begint met de post hier kinderachtiger te worden.

De show begon volgens bronnen een uur te laat omdat vanalles van het podium gehaald moest worden en z'n performance last-minute verandert was door die blessure. Dat zijn productionele redenen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Mijn gokje: Calvin Harris op zondag als volwaardig headliner. RosalĆ­a en Blackpink wat doorschuiven zodat ze later spelen en Blink-182 daar net voor. Skrillex, Fred Again.. en Four Tet in de Sahara, met eventueel nog ergens een extra middelgrote naam als bonus.
Hoezo 'later'? Ze waren toch al sub en headliner? Ze gaan niet plots de curfew kunnen aanpassen? Je zit ook met de show van Prydz die erna valt hĆØ?

Ik lees op Amerikaanse fora dat het overigens niet Blink zou zijn die Frank zou vervangen, maar Blink er sowieso wel bijkomt. Maar niet als headliner.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Blink-182 is vervangend headliner volgens Variety.
Lol oke dat zou wel echt zwak zijn.

Hoezo 'later'? Ze waren toch al sub en headliner? Ze gaan niet plots de curfew kunnen aanpassen? Je zit ook met de show van Prydz die erna valt hĆØ?

Ik lees op Amerikaanse fora dat het overigens niet Blink zou zijn die Frank zou vervangen, maar Blink er sowieso wel bijkomt. Maar niet als headliner.
Blackpink begon al om 21u zodat Calvin Harris er nog na kon komen. In mijn voorstel verschuift die laatste naar zondag waardoor Rosalia en BP later zouden kunnen spelen zoals op de andere dagen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Blackpink begon al om 21u zodat Calvin Harris er nog na kon komen. In mijn voorstel verschuift die laatste naar zondag waardoor Rosalia en BP later zouden kunnen spelen zoals op de andere dagen.
Ohh, gotcha! Even verward met dat Harris ook gewoon op de mainstage stond. Ik dacht dat ie voor Prydz op de Outdoor stond.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Welk festival zie je daarvoor dan in aanmerking komen in Belgiƫ?
Ik weet wel dat ze het Sportpaleis vrij vlot uitverkocht hebben maar ik zie ze op Werchter toch echt geen headliner zijn, op Graspop zit ik(en wellicht vele anderen) er ook niet op te wachten.

Blijft over Dour of Pukkelpop?
Ik zie die de Qotsa spots van dit jaar wel invullen šŸ¤·ā€ā™‚ļø
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
707
629
En dan Fred again als headliner (met Skrillex en Fourtet). Benieuwd wat dat gaat geven maar legendarisch zal het sowieso zijn als je hun MSG show ziet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Dus toch
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230421_075129_Instagram.jpg
    Screenshot_20230421_075129_Instagram.jpg
    670,8 KB · Weergaven: 34

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Blink... 1 nummer op Youtube geprobeerd van voorbije weekend, geen 2 zinnen kunnen horen. Weer zo ontiegelijk vals als ik me herinner van de laatste keer RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
CAUSE I FELL IN LOVE WITH A GIRL AT A ROCK SHOW. SHE SAID WHAT AND I TOLD HER THAT I DIDN'T KNOW. SHE'S SO COOL GONNA SNEAK IN THROUGH HER WINDOW. EVERYTHING IS BETTER WHEN SHE'S AROUND. I CAN'T WAIT TIL HER PARENTS GO OUT OF TOWN. I FELL IN LOVE WITH A GIRL AT A ROCK SHOW.

Lekker.
 
  • Winning
Waarderingen: Nelios

Gebruikers die dit onderwerp bekijken