Cabaret Vert

yeneyla

Nieuw lid
1 jul 2024
3
0
Iemand die 15 augustus naar Cabaret vert in Frankrijk gaat? Juist over de grens met Queens of the stone age, PJ Harvey, Fontaines d.c, Flogging Molly… €65🎸🎸🎸
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
271
105
Grote kans dat ik ook ga. Als ik rij dan is het via Antwerpen-Mechelen-Brussel. Timetable staat nu online op de instagram account van cabaret vert.

En geen van de grote namen overlapt (main stage alterneert met illuminiations stage).

een eigen interpretatie van mogelijke routing volgt hieronder:
GONZY (cubaans-amerikaanse erfgenaam van reggaeton ster Bad bunny) en MAO COROMONTREUIL zijn interessante acts vanaf 16.30h

18.30h main stage: DESTROY BOYS
19.15h illuminations stage FLOGGING MOLLY (broertje van DROPKICK MURPHY's)
20H main stage: eerste topper PJ HARVEY, kreeg laaiende reviews voor haar huidige tournee
duur concert 1h 15min
21.20 tot 22.15H illuminations stage FONTAINES D.C. headliner slot op Glastonbury 2024, sterke nieuwe IERSE groep
22.20 tot 23.30 main stage absolute headliner QUEENS OF THE STONE AGE
23.30h tot 0.30h illuminations TEDDY SWIMS met zijn prachtige soul en raspende stem (hit I Loose control)

Wie mee wil rijden, graag via pm en mits faire vergoeding transport en betalende parking.

Op youtube staan er filmpjes van voorbije festivals au cabaret vert die je een goed beeld geven van het festival.
 

yeneyla

Nieuw lid
1 jul 2024
3
0
Grote kans dat ik ook ga. Als ik rij dan is het via Antwerpen-Mechelen-Brussel. Timetable staat nu online op de instagram account van cabaret vert.

En geen van de grote namen overlapt (main stage alterneert met illuminiations stage).

een eigen interpretatie van mogelijke routing volgt hieronder:
GONZY (cubaans-amerikaanse erfgenaam van reggaeton ster Bad bunny) en MAO COROMONTREUIL zijn interessante acts vanaf 16.30h

18.30h main stage: DESTROY BOYS
19.15h illuminations stage FLOGGING MOLLY (broertje van DROPKICK MURPHY's)
20H main stage: eerste topper PJ HARVEY, kreeg laaiende reviews voor haar huidige tournee
duur concert 1h 15min
21.20 tot 22.15H illuminations stage FONTAINES D.C. headliner slot op Glastonbury 2024, sterke nieuwe IERSE groep
22.20 tot 23.30 main stage absolute headliner QUEENS OF THE STONE AGE
23.30h tot 0.30h illuminations TEDDY SWIMS met zijn prachtige soul en raspende stem (hit I Loose control)

Wie mee wil rijden, graag via pm en mits faire vergoeding transport en betalende parking.

Op youtube staan er filmpjes van voorbije festivals au cabaret vert die je een goed beeld geven van het festival.
Ik wil graag meerijden, maar ben niet alleen…Vergoeding check!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken