Battle of the Acts

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Pearl Jam 4
The Cure 3

Pearl Jam trekt me echt niet. The Cure is toch mijn jeugd
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Aangezien er niet meer is gestemd op de 2e battle is de uitslag van die 2e battle:

Jimi Hendrix 5
Metallica 7

Metallica is dus door naar de halve finale.

Battle 3 mag je nog op stemmen, de tussenstand is nu dus:

Pearl Jam 4
The Cure 5

En vanaf nu kun je ook stemmen voor de laatste kwartfinale battle:

Rammstein 1
David Bowie 0

Tja, ik heb echt niks met David Bowie. En Rammstein is vooral live wel echt ontzettend tof.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Beide tof. Rammstein is vooral leuk en lijkt me echt een vette live show hebben. Bowie vind ik gewoon goede muziek maken. Dus..

David bowie 2
Rammstein 1
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Rammstein is mijn favoriet.......Bowie is een klassieker maar ik luister vooral naar Rammstein

David Bowie 3
Rammstein 2
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.404
628
Pearl Jam 5
The Cure 6

David Bowie 4
Rammstein 3

Eerste keer dat ik meestem, kwestie van tenminste 1 goede act in de volgende ronde te krijgen.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Voor mij ook Rammstein. Luister ik de laatste tijd erg veel naar.

David Bowie: 4
Rammstein: 4
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Pearl Jam 6
The Cure 6

David Bowie 5

Rammstein 4

The Cure en Rammstein ook zeker niet slecht.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Rammstein 4
David Bowie 7

Dat je hier nog over na moet denken. Al dacht ik dat bij Radiohead en The Cure ook.


Nee dat was een eitje. Rammstein is gewoon veel beter dan Bowie. Dat je dan Bowie kiest. Daar kan ik echt niet bij.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Rammstein, Metallica, Volbeat…. Relatief allemaal #TalentlessHacks in vergelijking met The Cure, Radiohead of David Bowie. Om maar eens in Jeroen-termen te spreken.

The Cure, Bowie en Radiohead. Die teren op datgene wat ze vroeger waren. Zijn niet meer relevant. Voor de BKS liefhebber. Om interessant te doen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Rammstein, Metallica, Volbeat…. Relatief allemaal #TalentlessHacks in vergelijking met The Cure, Radiohead of David Bowie. Om maar eens in Jeroen-termen te spreken.

The Cure, Bowie en Radiohead. Die teren op datgene wat ze vroeger waren. Zijn niet meer relevant. Voor de BKS liefhebber. Om interessant te doen.
Als je dit niet serieus meent, is dit echt een prachtige trolllactie.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken