Battle of the Acts

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Shit, even wat stemrondes gemist. Maargoed:

Stem gaat naar Radiohead
Editors
Radiohead 3
Rammstein 4
Volbeat 2

Kwartfinale is voor Bruce

Bruce 4
Muse 5
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
stemmetje voor Editors. omdat het kan
Editors 1
Radiohead 3
Rammstein 4
Volbeat 2

Beide goed, wel makkelijke keuze

Bruce 5
Muse 5
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Editors 1
Radiohead 4
Rammstein 4
Volbeat 3

Makkelijk, Volbeat luister ik het meest naar.

Bruce 7
Muse 5

Nog makkelijker. Mooiste live act die ik ooit heb gezien en een heeft een geweldig oeuvre
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Bij deze is het stemmen voor groep 7 klaar. Rammstein is dus door en de andere 3 zijn uitgeschakeld.

De eerste kwartfinale laat ik nog wel open... Tussenstand dus

Bruce Springsteen 7
Muse 6

En hierbij open ik ook de 2e kwartfinale:

Jimi Hendrix 0
Metallica 1

Mijn stem gaat naar Metallica. Jimi vind ik ook best tof, maar Metallica heeft met Enter Sandman voor mij een van de betere nummers ooit gemaakt en daarnaast is het ook live zeker het zien waard. Jimi was dat wellicht ook, maar heb ik helaas nooit mogen zien.
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Lastig, Jimmi is inderdaad tof, maar ik luister meer naar Metallica...

Maar omdat Metallica zo'n ontzettend commerciële tour heeft gedaan (tijdens het optreden bij Rock am Ring vorig jaar werd de show steeds stil gelegd en bleef de zanger maar vragen om te smsen welke nummers ze moesten spelen, zodat ze nog meer geld binnen konden harken) ga ik toch voor Jimmi:

Jimi Hendrix 1
Metallica 4
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Aan Jimi heb ik hele goede herinneringen...wakker worden met een keiharde Purple Haze maar Metallica heeft mij meer gevormd als muziekliefhebber, vooral de oudere albums dus Metallica.


Jimi Hendrix 1

Metallica 5
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.504
780
Serieus...? Metallica is tof en heeft ook veel voor mij betekend. Maar jimi is geniaal

Jimi hendrix 3
Metallica 5
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Jimi Hendrix 4
Metallica 7


metallica omdat ik ze op pinkpop '14 echt sterk vond al kwam dat mede door de setting. jimi ook goed hoor
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Jimi!!!!!

Jimi Hendrix 5
Metallica 7

Ik vind Metallica ook wel goed hoor, maar Jimi is een klasse beter imo

En @thooomash, tja meningen he. Ik had bij veel poules ook liever anders gezien.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@thooomash objectief vind ik de subjectiviteit van Rammstein supirieur dan die van Radiohead
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Aangezien er niet meer gestemd is op de eerste battle wint Bruce Springsteen met 7 tegen 6 van Muse en is dus onze eerste halve finalist.

Je kunt vandaag nog op de tweede battle stemmen mocht je daar nog verandering in willen aanbrengen, de stand is dus:

Jimi Hendrix 5
Metallica 7

De derde battle van deze ronde is nu geopend:

Pearl Jam 0
The Cure 1

Erg lastige battle deze voor mij. Pearl Jam heeft met Black echt een meesterwerk afgeleverd en daarnaast ook nog nummers als Jeremy en Alive. Maar nadat ik The Cure heb zien optreden was ik toch wel erg overtuigd. En ook The Cure heeft met Lullaby, A Forest en Friday I'm in Love topnummers. Pearl Jam nog nooit live gezien dus dat is lastig vergelijken, maar mijn stem gaat dus uiteindelijk naar The Cure.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Pearl Jam 1
The Cure 1

Moeilijk. Als ik kijk naar wat ik meer luister komen ze zo ongeveer gelijk. Allebei nog nooit live gezien. Dan maar voor Pearl Jam aangezien, ja weet ik eigenlijk niet. Gevoel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken