Alcatraz Open Air 2025

Die sterke undercard hebben ze al. Een headliner in de lijn van Trivium zou voor mij perfect zijn. Denk dat mijn programma al veel te stacked gaat zijn om ook nog een headliner te kunnen zien. Maar als ik toch wat tijd over heb dan is een headlineset van Trivium prima vermaak.
maar gaat dat de tickets trekken die ze vorig editie gehad hebben?

maar gaat dat de tickets trekken die ze vorig editie gehad hebben?
Ik gun dat ze enorm, als beloning voor hun keuzes in programmering en hun inspanningen op festival beleving en comfort. Maar ik durf het echt niet te zeggen. Zal jij meer zicht op hebben. Het enige wat ik wel weet is dat twee twijfelaars uit mijn eigen netwerk direct na de grote drop van 67 namen een ticket hebben gekocht, omdat ze de line-up absurd goed vinden. Maar of er veel meer mensen dat hebben, geen idee.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ik gun dat ze enorm, als beloning voor hun keuzes in programmering en hun inspanningen op festival beleving en comfort. Maar ik durf het echt niet te zeggen. Zal jij meer zicht op hebben. Het enige wat ik wel weet is dat twee twijfelaars uit mijn eigen netwerk direct na de grote drop van 67 namen een ticket hebben gekocht, omdat ze de line-up absurd goed vinden. Maar of er veel meer mensen dat hebben, geen idee.
als ik wat meer weet zal ik het zeker laten weten. Wat ik vooral hoor is dat livenation wel parten speelt, nog meer dan vorige jaren. En dat heeft wel invloed op de headliners.

• Verdrietig
Waarderingen: theblackmadness en Jamel
als ik wat meer weet zal ik het zeker laten weten. Wat ik vooral hoor is dat livenation wel parten speelt, nog meer dan vorige jaren. En dat heeft wel invloed op de headliners.
Dan toch wat klamme handjes bij Livenation. Zou goed moeten zijn voor de consument, alleen heeft Livenation zoveel in handen…

Sun & Thunder Metal Beach Festival (ES) (17 - 19 jul) met de eerste namen:
Kreator - W.A.S.P. - Accept - Eluveitie (y) - Sonata Arctica - Myrkur (y) - Primordial (y) - Saurom - Kabrones - Tyr 🤘 - Heidevolk - Ensiferum - Noctem - Dry River - Shakra - Jelusick - Jolly Joker - Electric Alley - Azrael - Eihwar (y) - Celtibeerian - Blackbriar (y) - Dragonfly - Docka Pussel

468217217_122126350388494078_4752735078640647586_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: Jamel en won666
Ik vermoed toch dat er nog ergens iets is wat we niet weten want er zijn nog teveel festivals rond Alcatraz die headliners ontbreken en dat lijkt mij toch niet omdat die festivals ook nog aan het wachten zijn om een Gojira / Machine Head / Powerwolf of Dimmu aan te kondigen

Rockstadt: Gojira - Powerwolf - Machine Head en hebben er normaal nog 3 nodig want 6 dagen
Midgardsblot: nog niets aangekondigd
Brutal Assault: Gojira - Dimmu - Ministry (lijkt compleet)
Leyendas Del Rock: Powerwolf - Heilung (nog 2 TBA want 4 dagen)
Summer Breeze: Machine Head - Gojira - Blind Guardian - In Extremo - Within Tempation (lijkt me redelijk compleet)
Bloodstock: alle headliners gekend
Reload: I Prevail, Gojira, Machine Head (alle headliners gekend)
Motocultor: I Prevail, Dimmu, Machine Head nog 1 TBA voor 16 aug
ArcTangent: enkel headliner van de vrijdag (Karnivool) is bekend, nog 2 te verwachten dus
Rock The Lakes: Hebben enkel Dimmu Borgir , nog 2 aan te kondigen
Dynamo: Ontbreken ook nog 2 grote namen op hun affiche
Andere mogelijkheid is natuurlijk dat iets uit de undercard van de ene, headliner is op de andere.

Leyendas Del Rock (ES) (6 - 9 aug) hebben W.A.S.P. als headliner aangekondigd en hebben nu dus nog 1 headliner te vullen

@xydroh, toevallig een idee of we ervan mogen uitgaan dat Kreator headliner is? Hier was bij aankondiging wat 'verwarring' omtrent de bewoording 'co-headliner'.
Ik zou denken van wel?

Users who are viewing this thread