Concertaankondigingen

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.144
790
Inclusief. Mag niet zonder servicekosten tonen en AFAS houdt zich wel aan die afspraak
Hmm, heel toevallig zat ik net te kijken of er nog tickets waren voor Ben Howard. Op de site van AFAS staat € 54,88 (inclusief servicekosten), maar als ik doorklik naar ticketmaster wordt het € 60,48 ("Prijzen inclusief € 6,48 servicekosten"). Dus betekent dit dan dat zowel AFAS als ticketmaster servicekosten in rekening brengen? Of is dit gewoon een (incidentele) vergissing?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.967
3.328
Hmm, heel toevallig zat ik net te kijken of er nog tickets waren voor Ben Howard. Op de site van AFAS staat € 54,88 (inclusief servicekosten), maar als ik doorklik naar ticketmaster wordt het € 60,48 ("Prijzen inclusief € 6,48 servicekosten"). Dus betekent dit dan dat zowel AFAS als ticketmaster servicekosten in rekening brengen?
Stelletje ****leiers. Zover ik weet mag dit niet nee. Hoe het precies komt weet ik niet. https://www.acm.nl/nl/verkoop-aan-consumenten/consumenten-informeren/prijzen-vermelden
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
376
530
2Destroy+black Rabbit+hesken 28 November naar Hedon
After Taste+Yantras+The Infamous Nameless 16 mei naar Dnyamo
AUTARKH + Farer + Anapoda 4 Januari naar Db’s, met VVina, Akuma Jin, A knights under Maria's ALter, house of gloom 8 Januari naar hall of Fame
Beatenberg 24 April naar Tolhuistuin ism Paradiso
Blitzer+Snitsh Pitsh+Yodel Queen 11 Oktober naar de Onderbroek
Blue 28 Mei naar TivoliVredenburg
Caoilfhionn Rose 19 Maart naar Paard
Chain Cult+Bleakness 26 Oktober naar Vera
Che Sudaka 8 Februari naar TivoliVredenburg
Child 19 Oktober naar Little Devil
Daan 26 Maart naar Gebouw-T
Danny Bryant 26 Februari naar Bibelot
De ppokx+Cool McFinn 15 November naar Gebouw-T
Dodenbezweerder+ All are to Return+Dead soil 10 Oktober naar Resistor
Emei 17 Februari naar Patronaat
Emily Barker 7 Februari naar TivoliVredenburg
Enter Shikari 14 December naar Doornroosje
Eternal Eclipse: Deathless Void + Oerheks + Nubivagant 5 April naar Stroomhuis ism Effenaar
Fcukers+Min Taka 10 November naar Roodkaapje ism Rotown
Finneas 6 Mei naar Paradiso
Folk Punk Take Over: De Stokers + Hobojobos + Sjek + OOKKUNST 13 December naar Dynamo
Ghostface Killah/Inspectah Deck 10 November naar Melkweg
Heather Nova 27 Maart naar de Duif ism Paradiso, 28 Maart naar Stevenskerk ism Doornroosje, 30 Maart naar de Doelen ism Rotown
Howrah+Naïve set 13 December naar Resistor
Jack and the Weatherman 24 April naar TivoliVredenburg, 8 Mei naar 013
Jack Rays 9 Mei naar Melkweg
Jesper Munk 20 Februari naar Mezz
Joshua Hyslop 7 Februari naar TivoliVredenburg
Kalibwoy 13 December naar Melkweg
Kim Richey 20 Februari naar TivoliVredenburg, 23 Februari naar Luxor,
Lawrence 23 Februari naar Paradiso
Mark Lettieri Group 3 April naar Patronaat, 5 April naar Victorie
Marlon Pichel 24 Januari naar Victorie, 20 Februari naar TivoliVredenburg, 21 Februari naar Luxor
Maya Hawke 29+30 Juni naar Paradiso
Mike Tramp’s White Lion 2 Mei naar Patronaat, 3 Mei naar de Pul
Miracle of Sound 18 Mei naar TivoliVredenburg
Mirage+The Breed 16 Oktober naar de Onderbroek
Mmykk 19 December naar Melkweg
Montis, Goudsmith & Directie 19 Januari naar Patronaat
Mood Bored 3 Maart naar Paradiso, 14 maart naar Mezz, 29 Maart naar V11 ism Rotown
Nieve Ella 28 Februari naar Tolhuistuin ism Paradiso
Norah Hendriks 8 November naar Bitterzoet ism Paradiso, 13 November naar Merleyn ism Doornroosje
Obscura+Rings of Saturn+Gorod 21 Februari naar Effenaar
Oh Hazar+Ivyvox+10ct Pistol 2 November naar Resistor
Oliver Persch 1 Maart naar Bibelot
Peter Somuah Group 6 Februari naar Paard
Peters Beets & The New Jazz Ochestra 19 December naar TivoliVredenburg
Roel C. Verburg 21 November naar Gebouw-T
Sam Barber 5 Maart naar Tolhuistuin ism Paradiso
Saxon 2 Maart naar 013
Sean Rowe 11 Maart naar Merleyn ism Doornroosje, 13 Maart naar Patronaat
Slowly Slowly 27 Maart naar Rtown
Split Dogs+Barbee 22 Maart naar Café the Jack ism Effenaar
Staplers+Clitteband+Rino Starrbucks 9 November naar Resistor
Textoprint 20 December naar Db’s
The Boxer Rebellion 12 Maart naar Doornroosje, 13 Maart naar 013, 15 Maart naar Melkweg
The Coronas 28 Maart naar Tolhuistuin ism Paradiso
The Delines 5 April naar LantarenVenster ism Rotown, 16 Maart naar de Bosuil
The Rubens 4 maart naar Bitterzoet ism Paradiso
The Southern River Band 3 December naar Paard, 4 December naar de Helling
Throwing Brick+Ontaard+Núh 23 November naar Resistor
Thus Love 23 Maart naar V11 ism Rotown
Toine 21 December naar Vorstin
TrickBolt+Money and the Man 15 December naar Mezz
Tuff Guac 12 Oktober naar Vera
Vals Alarm 30 November naar Bibelot
Viv & Riley 28 Januari naar Paard



Tramhaus op tour
461782524_18041707670500618_5332918561804883861_n.jpg


Elephant op tour
461688783_18041578082084512_532833137316355798_n.jpg


Call it off Tour
461615193_18461409406027371_8746404190147846924_n.jpg
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.967
3.328
Lijkt een incidentje te zijn, bij een aantal andere shows komt de prijs wel overeen. Vraag is dan of de prijs van AFAS de juiste is of die van ticketmaster...
Ja hier kwam ik ook achter. Uiteindelijk betaal je de prijs van Ticketmaster dus in die zin is dat de prijs die klopt. Of dat ook de afgesproken prijs is zullen wij natuurlijk nooit weten.
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
376
530
Die tour van Tramhaus is niet te zuinig trouwens. Meteen heel Europa door met flink wat shows!
Ze hebben al best veel buiten het land gespeeld, beetje in nasleep van Personal Trainer en Pim Blom die het beide erg leuk in het buitenland doen, dus logische zet. Zag laats nog ergens het regeltje 'Dutch new indie-rock wave' gebruikt worden door de Engelsen
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
306
379
Die tour van Tramhaus is niet te zuinig trouwens. Meteen heel Europa door met flink wat shows!
Uit nieuwsgierigheid: iemand enig idee hoe ze zo'n tour logistiek geregeld krijgen? De afstanden lijken soms wel erg groot om in 1 dag per bus te doen. Of ze moeten gelijk na een optreden de bus in stappen en in de bus slapen o.i.d.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.967
3.328
Uit nieuwsgierigheid: iemand enig idee hoe ze zo'n tour logistiek geregeld krijgen? De afstanden lijken soms wel erg groot om in 1 dag per bus te doen. Of ze moeten gelijk na een optreden de bus in stappen en in de bus slapen o.i.d.
Ik vind het niet heel vaak bizar grote afstanden. Maar doorgaans is het snachts rijden inderdaad
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
306
379
Ik vind het niet heel vaak bizar grote afstanden. Maar doorgaans is het snachts rijden inderdaad
Ja het is in ideale omstandigheden ook wel te doen, maar als je een paar uur in de file staat moet je toch flink haasten. Zou me toch niet helemaal op mijn gemak voelen haha.

Aan de andere kant, 's nachts kun je ook wel door karren natuurlijk. Nouja, intensief is het in ieder geval wel.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.967
3.328
Ja het is in ideale omstandigheden ook wel te doen, maar als je een paar uur in de file staat moet je toch flink haasten. Zou me toch niet helemaal op mijn gemak voelen haha.

Aan de andere kant, 's nachts kun je ook wel door karren natuurlijk. Nouja, intensief is het in ieder geval wel.
Zulke tours zijn dan ook niet heel relaxed ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.297
13.703
Ja het is in ideale omstandigheden ook wel te doen, maar als je een paar uur in de file staat moet je toch flink haasten. Zou me toch niet helemaal op mijn gemak voelen haha.

Aan de andere kant, 's nachts kun je ook wel door karren natuurlijk. Nouja, intensief is het in ieder geval wel.
Lijkt wel werk.

Wat me vooral ruk lijkt, is dat het inderdaad maar door en door gaat. Dagje rustig aan zit er vaak niet in of het is maar heel kort.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.648
8.990
Precies, dus de Europese markt slaat hij bewust over terwijl daar qua ticketverkoop denk ik weinig aanleiding voor is. Het is een wereldartiest die met gemak zijn concerten uitverkoopt...
Dat klopt helemaal, Billy Joel is alleen duidelijk niet zo dol op touren. In Amerika speelt hij ook vooral in Madison Square Garden, lekker dichtbij huis.

Het is al jaren zo dat hij gewoon af en toe een show doet en niet meer echt op tour gaat. Eens per twee weken een optreden en maar zelden buiten de USA.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken