Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb m! Maar er staat zoveel in, niet na te lezen zo snel aanrader om aan te schaffen iig, kalender start ook pas 1 jan 25’ dus daar valt nu niks uit te halen
Als we het toch over Stranger Things hebben..dan zie ik eerder Joe Keery in een tent belanden op Werchter dan Hawke. Die had met End of Beginning stevige airplay dit jaar en lijkt volgend jaar een tour te plannen.
Als we het toch over Stranger Things hebben..dan zie ik eerder Joe Keery in een tent belanden op Werchter dan Hawke. Die had met End of Beginning stevige airplay dit jaar en lijkt volgend jaar een tour te plannen.
Ben niet zo vaak meer op t forum, maar lees weinig over 50 jaar RW. Het wordt niet aangekondigd als De 50e, maar 50 jaar RW. In die lijn mag men toch verwachten dat er een affiche komt met een mix van 50 edities RW. Dus ook veel "oude" namen of thema's per dag, bijvoorbeeld een dag eighties, een dag zero's enz.
Ben zeer benieuwd, er moet toch iets speciaals uit de hoge hoed komen van Schuer voor deze editie. Alleen een kalender zou toch wat te mager zijn