Rock Werchter 2025

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
429
237
Veel bands die touren, eerst zien en dan geloven. Enkelen gaan wellicht voor het grote geld en dynamic pricing. Zag zotte prijzen voor LINKED PARK in Parijs van tickets van meer dan 200 Euro. Niet elke band zal rock werchter aandoen.

De beste affiche (met kennis van nu) blijft toch de affiche van 2022, Rock Werchter 2025 zal veel moeite moeten doen om daar maar in de buurt van te komen. Vaak twee grote headliners tegelijkertijd op één dag. Dat gaan ze nu niet kunnen verbeteren. PEARL JAM, THE WAR ON DRUGS, FONTAINES DC, BECK, METALLICA, LEWIS CAPALDI, IDLES of het rijtje IMAGINE DRAGONS, TWENTY ONE PILOTS, ANNE MARIE, YUNGBLUD, MANESKIN, NOTHING BUT THIEVES EN GOLDBAND op een zaterdag op de main en RED HOT CHILLI PEPPERS met de KILLERS als afsluiters voor zondag..
attachment-Rock-Werchter-2022-Lineup-Admat.jpg
 
  • On fire
Waarderingen: Yerko_music

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
84
53
Veel bands die touren, eerst zien en dan geloven. Enkelen gaan wellicht voor het grote geld en dynamic pricing. Zag zotte prijzen voor LINKED PARK in Parijs van tickets van meer dan 200 Euro. Niet elke band zal rock werchter aandoen.

De beste affiche (met kennis van nu) blijft toch de affiche van 2022, Rock Werchter 2025 zal veel moeite moeten doen om daar maar in de buurt van te komen. Vaak twee grote headliners tegelijkertijd op één dag. Dat gaan ze nu niet kunnen verbeteren. PEARL JAM, THE WAR ON DRUGS, FONTAINES DC, BECK, METALLICA, LEWIS CAPALDI, IDLES of het rijtje IMAGINE DRAGONS, TWENTY ONE PILOTS, ANNE MARIE, YUNGBLUD, MANESKIN, NOTHING BUT THIEVES EN GOLDBAND op een zaterdag op de main en RED HOT CHILLI PEPPERS met de KILLERS als afsluiters voor zondag..
attachment-Rock-Werchter-2022-Lineup-Admat.jpg
Dit vind ik ook wel, elke dag had wel iets voor iemand
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.874
9.827
Tja, zoiets is natuurlijk mega smaak gebonden.
Precies. 2022 had die 'dikke headliners', maar ook Polo G, Jamie XX en de Kid Laroi als Barn heads. En sowieso een povere, weinig spannende lineup in de breedte, voor hun doen dan toch - vergelijk het eens naar de dagopvulling van 2019.

Voor mij: 2018 all the way baby. (En 2008.)
 
  • On fire
  • Geweldig
Waarderingen: Yerko_music en b_lars

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.042
1.039
Veel bands die touren, eerst zien en dan geloven. Enkelen gaan wellicht voor het grote geld en dynamic pricing. Zag zotte prijzen voor LINKED PARK in Parijs van tickets van meer dan 200 Euro. Niet elke band zal rock werchter aandoen.

De beste affiche (met kennis van nu) blijft toch de affiche van 2022, Rock Werchter 2025 zal veel moeite moeten doen om daar maar in de buurt van te komen. Vaak twee grote headliners tegelijkertijd op één dag. Dat gaan ze nu niet kunnen verbeteren. PEARL JAM, THE WAR ON DRUGS, FONTAINES DC, BECK, METALLICA, LEWIS CAPALDI, IDLES of het rijtje IMAGINE DRAGONS, TWENTY ONE PILOTS, ANNE MARIE, YUNGBLUD, MANESKIN, NOTHING BUT THIEVES EN GOLDBAND op een zaterdag op de main en RED HOT CHILLI PEPPERS met de KILLERS als afsluiters voor zondag..
attachment-Rock-Werchter-2022-Lineup-Admat.jpg
Uwe caps lock is een paar keer blijven hangen...
 

redondo28

Randprogramma
10 mei 2023
186
137
Precies. 2022 had die 'dikke headliners', maar ook Polo G, Jamie XX en de Kid Laroi als Barn heads. En sowieso een povere, weinig spannende lineup in de breedte, voor hun doen dan toch - vergelijk het eens naar de dagopvulling van 2019.

Voor mij: 2018 all the way baby. (En 2008.)
En 2003
 

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
300
147
Precies. 2022 had die 'dikke headliners', maar ook Polo G, Jamie XX en de Kid Laroi als Barn heads. En sowieso een povere, weinig spannende lineup in de breedte, voor hun doen dan toch - vergelijk het eens naar de dagopvulling van 2019.

Voor mij: 2018 all the way baby. (En 2008.)
Ik ga oneindig lang jaloers zijn dat ik er de zaterdag van 2008 niet kon zijn (omdat ik een bengel van 5 jaar was). Radiohead EN Sigur Ros aan de bovenkant, ik val al flauw als ik er maar aan denk
 

Yerko_music

Campingartiest
11 sep 2023
84
53
Even over Billie Eilish

Er is voor 9 dagen vergunning
RW (4) WB (1) TWC (1) dan zijn er nog 3 dagen over. Ik zie Billie Eillish wel een dag voor haar alleen nemen zoals Harry Styles dee in 2023. Er zijn dan nog 2 dagen over maar weet niet of ze 3 artiestendagen gaan doen.
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
282
248
Voor mij: 2018 all the way baby.

Die editie had dan weer fijne dagopvulling in de vorm van the Script. 😁

Heerlijk om dit soort blokkenschema's er weer eens bij te pakken. David Byrne in de Barn was ik enorm graag bijgeweest. 😥
En cool: Kali Uchis en Little Simz als openers Klub C.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
429
237
Even over Billie Eilish

Er is voor 9 dagen vergunning
RW (4) WB (1) TWC (1) dan zijn er nog 3 dagen over. Ik zie Billie Eillish wel een dag voor haar alleen nemen zoals Harry Styles dee in 2023. Er zijn dan nog 2 dagen over maar weet niet of ze 3 artiestendagen gaan doen.
Amsterdam is de enigste stad in West-Europa (excl UK) die drie keer voorkomt op de tourschema van Billie Eilish terwijl anderen maar een of twee keren voorkomen (Parijs). Dus Amsterdam dient ook om de Belgische markt te bedienen. Geen bijkomende festivals voor Billie want ze heeft zowiezo al een moordend tourschema met bijna 90 optredens en ze last bewust daar pauzes in. Harry Styles is een grote kanshebber voor Glastonbury 2025 dus waarom geen losse dag op Werchter nadien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken