Rock Werchter 2025

Amsterdam is de enigste stad in West-Europa (excl UK) die drie keer voorkomt op de tourschema van Billie Eilish terwijl anderen maar een of twee keren voorkomen (Parijs). Dus Amsterdam dient ook om de Belgische markt te bedienen. Geen bijkomende festivals voor Billie want ze heeft zowiezo al een moordend tourschema met bijna 90 optredens en ze last bewust daar pauzes in. Harry Styles is een grote kanshebber voor Glastonbury 2025 dus waarom geen losse dag op Werchter nadien.
Harry Styles op rock werchter en Olivia Rodrigo als solo dag zie ik dan eerder gebeuren

Amsterdam is de enigste stad in West-Europa (excl UK) die drie keer voorkomt op de tourschema van Billie Eilish terwijl anderen maar een of twee keren voorkomen (Parijs). Dus Amsterdam dient ook om de Belgische markt te bedienen. Geen bijkomende festivals voor Billie want ze heeft zowiezo al een moordend tourschema met bijna 90 optredens en ze last bewust daar pauzes in. Harry Styles is een grote kanshebber voor Glastonbury 2025 dus waarom geen losse dag op Werchter nadien.
Ik zou ze niet zomaar afschrijven.

• Thinking
Waarderingen: PJ
Ik zou ze niet zomaar afschrijven.
Na twee passages op Pukkelpop wordt het wel tijd dat Billie Eilish ook eens op Rock Werchter optreedt. Bij haar eerste optreden van haar nieuwste wereldtournee 'Hit me Hard and soft' op 29 september in Quebec heeft ze twee additionele data aangekondigd voor Los Angeles op 20 en 21 december in het verlengde van haar laatste show daar op 17 december. Dus een bijkomende show in Werchter op 5 of 6 juli juist voor haar nieuwe UK tour op 7 juli in Glasgow is mogelijk. Dan zou Werchter als festival wel echt een unieke blikvanger hebben want ze zal op weinig andere Europese festivals spelen in juni of juli 2025. Ik zou haar nu beoordelen als mogelijke verrassing (wel een grote dan) ipv haar af te schrijven.

Na twee passages op Pukkelpop wordt het wel tijd dat Billie Eilish ook eens op Rock Werchter optreedt. Bij haar eerste optreden van haar nieuwste wereldtournee 'Hit me Hard and soft' op 29 september in Quebec heeft ze twee additionele data aangekondigd voor Los Angeles op 20 en 21 december in het verlengde van haar laatste show daar op 17 december. Dus een bijkomende show in Werchter op 5 of 6 juli juist voor haar nieuwe UK tour op 7 juli in Glasgow is mogelijk. Dan zou Werchter als festival wel echt een unieke blikvanger hebben want ze zal op weinig andere Europese festivals spelen in juni of juli 2025. Ik zou haar nu beoordelen als mogelijke verrassing (wel een grote dan) ipv haar af te schrijven.
Op de vorige pagina had je haar afgeschreven, nu weer niet. Wat is het nu? ;)

Op de vorige pagina had je haar afgeschreven, nu weer niet. Wat is het nu? ;)
Met nieuwe info komt nieuwe inzichten. Na mijn 'afschrijving' zag ik het nieuws dat ze heel recent twee concerten had bijgevoegd bij haar Noordamerikaanse tournee bij de start van haar tournee. Dat ze haar pauze van een drietal weken vanaf half juni tot 7 juli iets korter kan maken via Rock Werchter is voor mij nu een optie zeker gezien Jimmy toch onze 'inside man' is:).
Maar ik blijf erbij dat ze die drie weken pauze niet volledig gaat opvullen met diverse festivals. Voor Glastonbury 2025 (einde juni) wordt ze zelden genoemd als kanshebber. Glastonbury 2022 was volgens mij haar enigste headliner show op een festival in Europa naast een aantal Europese stationarena concerten. En wie weet wordt Rock Werchter voor haar 50 jaar door Live Nation in 2025 verwend met Billie Eilish als exclusieve festival headliner. Haar status is nu bij mij upgegraded tot 'grote verrassing' :)

Is vandaag de dag?? Of morgen om 16u, zoals het vaak is, op een woensdag 👀
I think they’d have closed the wishlist if that was going to be the case and don’t they normally tease something?I think next week the earliest but more likely around the 16th.

Ironically I think I read Linkin Parks album was being released around the same sort of time. So I’ll pretend (as I want them to play) that they’ll announce the album and their tour dates at the same time which will include RW

Op backstreets wordt nu het volgende gezegd:

First date: MAY 17th MANCHESTER

In the middle, don’t know the right sequence: MARSEILLE PRAGUE LILLE SAN SEBASTIAN LIVERPOOL FRANKFURT GELSENKIRCHEN BERLIN

Closing date: JULY 3rd MILAN

NO Bilbao

No Switzerland Austria Belgium The Netherlands
Bruce geen BE & NL?

vanmorgen dus wat tour-info gelost.

Dit was natuurlijk ook geen oorspronlijk geplande leg van zijn tour.
Nee klopt, maar het is wel echt midden in het festivalseizoen, en gezien Werchter misschien wat trakteert op het 50jarig jubileum...

Of het blijft gewoon bij de Scheurkalender en evt de Bicky burgers voor slechts 7 coins. :S

Nee klopt, maar het is wel echt midden in het festivalseizoen, en gezien Werchter misschien wat trakteert op het 50jarig jubileum...

Of het blijft gewoon bij de Scheurkalender en evt de Bicky burgers voor slechts 7 coins. :S
Ergens in het (pers)bericht las ik dat hij nu in Europa op plaatsen ging spelen waar hij nog niet had opgetreden dus geen Werchter of Werchter classic. Je kan in mei 2025 hem wel bewonderen in het grote stadium van Lille (niet voorbij Kortrijk).

Users who are viewing this thread