Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op Tiktok zijn erg veel video's te vinden van zijn warm-up show in Plymouth. Ik vind people watching nu al een prachtig nummer en inderdaad heeft het weer die typische Fender sound. Ik vind het zelf ook wat weg hebben van Boys of Summer van Don Henly Daarnaast is de cover die Sam speelde van Tom Petty - Love Is A Long Road ook een prachtige cover.
Hopelijk snel meer nieuws over zijn album en daarbij ook een tour langs de zalen (en wellicht in de zomer doorpakken naar festivals?)!
Ben ik de enige die ongeduldig wordt? Gisteren kwam het nieuws dat een vriendin van hem bij de band is toegevoegd en dat haar stem ‘allover’ het nieuwe album komt,
Maar wanneer komt dat nieuws van die nieuwe plaat, single, tour?
Iemand info of we nog lang geduld moeten hebben?
Ben ik de enige die ongeduldig wordt? Gisteren kwam het nieuws dat een vriendin van hem bij de band is toegevoegd en dat haar stem ‘allover’ het nieuwe album komt,
Maar wanneer komt dat nieuws van die nieuwe plaat, single, tour?
Iemand info of we nog lang geduld moeten hebben?
Sam Fender zit weer in de studio zo te zien op zijn socials. Klinkt erg veelbelovend en toch erg nieuwsgierig naar de nieuwe muziek en bijbehorende tour!
Sam Fender zit weer in de studio zo te zien op zijn socials. Klinkt erg veelbelovend en toch erg nieuwsgierig naar de nieuwe muziek en bijbehorende tour!