Sam Fender

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
102
80

Los van de bagger kwaliteit audio op deze video, toch weer echt de sound die Fender zo groot maakt. Zin in het nieuwe album en bijbehorende tour!
Op Tiktok zijn erg veel video's te vinden van zijn warm-up show in Plymouth. Ik vind people watching nu al een prachtig nummer en inderdaad heeft het weer die typische Fender sound. Ik vind het zelf ook wat weg hebben van Boys of Summer van Don Henly :) Daarnaast is de cover die Sam speelde van Tom Petty - Love Is A Long Road ook een prachtige cover.

Hopelijk snel meer nieuws over zijn album en daarbij ook een tour langs de zalen (en wellicht in de zomer doorpakken naar festivals?)!
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
549
252

Los van de bagger kwaliteit audio op deze video, toch weer echt de sound die Fender zo groot maakt. Zin in het nieuwe album en bijbehorende tour!
Klinkt goed!!
Je kan er wel aan horen dat ze een tijd met the war on drugs in de studio hebben gezeten.
Ben echt benieuwd naar de release!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.065
411
Ben ik de enige die ongeduldig wordt? Gisteren kwam het nieuws dat een vriendin van hem bij de band is toegevoegd en dat haar stem ‘allover’ het nieuwe album komt,

Maar wanneer komt dat nieuws van die nieuwe plaat, single, tour?
Iemand info of we nog lang geduld moeten hebben?
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
102
80
Ben ik de enige die ongeduldig wordt? Gisteren kwam het nieuws dat een vriendin van hem bij de band is toegevoegd en dat haar stem ‘allover’ het nieuwe album komt,

Maar wanneer komt dat nieuws van die nieuwe plaat, single, tour?
Iemand info of we nog lang geduld moeten hebben?
Nee hoor niet de enigste!
Najaar 2024 normaal…
Maar als dit nog volgens plan ligt dan zou het snel zijn verwacht ik. En hier ging het zelfs (als ik het goed heb) over de touraankondiging
Yep, worden btw grote zalen
Dus ik weet niet wat er meestal eerder komt, de aankondiging van het nieuwe album of van een nieuwe tour?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.355
5.964
Nee hoor niet de enigste!

Maar als dit nog volgens plan ligt dan zou het snel zijn verwacht ik. En hier ging het zelfs (als ik het goed heb) over de touraankondiging

Dus ik weet niet wat er meestal eerder komt, de aankondiging van het nieuwe album of van een nieuwe tour?
Zal vanaf een bepaald moment wel snel gaan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken