Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In Engeland is hij natuurlijk nog veel groter dan dat hij in Nederland is, maar samen met signalen dat hij in een grote zaal staat zal dat inderdaad wel Ziggo worden (of hij moet nog groter gaan denken, dan kom je alweer in de Gelredomes van deze wereld, maar dat lijkt me toch niet)
Ik ben vooral benieuwd naar wat er daadwerkelijk aangekondigd gaat worden.
De bovenste timer telt af naar vrijdag ochtend 09:00 engelse tijd, en de onderste naar 13 november 00:00 engelse tijd.
Kan ook zijn dat ik er helemaal langs zit maar meestal is het zo dat als er een single gereleased wordt dan doen ze dit altijd om 00:00
Wellicht dat er vrijdag info gedeeld gaat worden (hopelijk een tour) en dan op 13 november de eerste single
Is een single een maand van te voren al aankondigen niet een beetje ongebruikelijk? Mij lijkt dit logischer:
Vrijdag eerste single + videoclip + touruitrol
13 november album uit.
Album is al gemasterd en de verwachting was dat hij dit najaar eigenlijk al zou touren, dus dat het album snel komt lijkt mij veel logischer
Is een single een maand van te voren al aankondigen niet een beetje ongebruikelijk? Mij lijkt dit logischer:
Vrijdag eerste single + videoclip + touruitrol
13 november album uit.
Album is al gemasterd en de verwachting was dat hij dit najaar eigenlijk al zou touren, dus dat het album snel komt lijkt mij veel logischer
Ik denk dat Sam morgen zijn tour bekend gaat maken.
Op zijn story waren al verschillende plekken te zien waar zijn reclame op de billboards stond (the O2, Co-op etc)
Nu staan er vandaag weer een aantal op zijn verhaal. En als ik me niet vergis is de onderste van de tweede post op Amsterdam CS....