Sam Fender

Perfect op tijd om bij de eerste namen van werchter te zitten volgende week?
Fender lijkt mij iemand die eerder als grootste naam bij de eerste pakketjes zit, ergens eind november, begin december.

Maar ging die niet eerst een tour doen langs diverse zalen? Dan moeten we hem niet direct bij de aankondigingen voor Werchter verwachten.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje en jarne
Inmiddels ook reclame van Sam op de Co-Op live in Manchester. Dat zijn grote zalen, dan verwacht ik in NL wel de Ziggo Dome.

https://x.com/TheCoopLive/status/1846519923989742011
In Engeland is hij natuurlijk nog veel groter dan dat hij in Nederland is, maar samen met signalen dat hij in een grote zaal staat zal dat inderdaad wel Ziggo worden (of hij moet nog groter gaan denken, dan kom je alweer in de Gelredomes van deze wereld, maar dat lijkt me toch niet)

Ik ben vooral benieuwd naar wat er daadwerkelijk aangekondigd gaat worden.

De bovenste timer telt af naar vrijdag ochtend 09:00 engelse tijd, en de onderste naar 13 november 00:00 engelse tijd.
Kan ook zijn dat ik er helemaal langs zit maar meestal is het zo dat als er een single gereleased wordt dan doen ze dit altijd om 00:00

Wellicht dat er vrijdag info gedeeld gaat worden (hopelijk een tour) en dan op 13 november de eerste single

Aan de hand van de tijden lijkt mij dat inderdaad wel het geval
Is een single een maand van te voren al aankondigen niet een beetje ongebruikelijk? Mij lijkt dit logischer:
Vrijdag eerste single + videoclip + touruitrol
13 november album uit.
Album is al gemasterd en de verwachting was dat hij dit najaar eigenlijk al zou touren, dus dat het album snel komt lijkt mij veel logischer

• Leuk
Waarderingen: simonbolivar
Ik zou eerder denken vrijdag nieuwe single release, met datum release nieuw album, en 13 november tour?

Is een single een maand van te voren al aankondigen niet een beetje ongebruikelijk? Mij lijkt dit logischer:
Vrijdag eerste single + videoclip + touruitrol
13 november album uit.
Album is al gemasterd en de verwachting was dat hij dit najaar eigenlijk al zou touren, dus dat het album snel komt lijkt mij veel logischer
13 november is een woensdag, lijkt me sterk dat het album dan uit zou komen

Ik denk dat Sam morgen zijn tour bekend gaat maken.
Op zijn story waren al verschillende plekken te zien waar zijn reclame op de billboards stond (the O2, Co-op etc)
Nu staan er vandaag weer een aantal op zijn verhaal. En als ik me niet vergis is de onderste van de tweede post op Amsterdam CS....

Foto 1. Stephen Green Shopping Centre
Foto 2: Berlijn
Foto 3: Centraal Station Amsterdam
Foto 4: ???

Users who are viewing this thread