TW Classic 2025

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.125
604
Sting - Simple Minds - Alanis Morissette - Heart.... Zou dat geen mooi affiche zijn?
😬
Ik moet direct denken aan Classic 2018. Toen had je met Kraftwerk, Editors, the National en dEUS ook niet echt 1 supergrote naam die de dag ging dragen. Ook niet uitverkocht toen met 40.000 bezoekers, maar als Werchter echt 5 losse dagen mag organiseren is dat volgens mij niet erg. Ik denk alleen wel dat er nog een wat grotere naam bij moet. Iets als Simply Red bijvoorbeeld.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.318
2.236
Wanneer zouden we hier nieuws kunnen verwachten dat iemand weet? Of is het eerst de beurt aan Rock Werchter.......
 

festibob

Dagopener
5 jan 2024
525
301
Wanneer zouden we hier nieuws kunnen verwachten dat iemand weet? Of is het eerst de beurt aan Rock Werchter.......
zie mijn eerdere post in dit forum over vroegere aankondigingsdata van Werchter Classic. Ik verwacht nieuws eind oktober of november voor Werchter Classic
 

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
142
129
Hoezo weten we op 6 december meer? Dan komt naar mij weten alleen de nieuwe live bluray/cd/lp uit van de Stones.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.318
2.236
En ik kan me vergissen maar tijdens de laatste Europese tour van de Stones was er een hoop te doen over de ticketprijs in het Brusselse KBS. Geen idee of ze daar gevoelig voor zijn maar uitverkocht was het toen ook niet.... (wat niet verwonderlijk is met die prijzen)
 

festibob

Dagopener
5 jan 2024
525
301
En ik kan me vergissen maar tijdens de laatste Europese tour van de Stones was er een hoop te doen over de ticketprijs in het Brusselse KBS. Geen idee of ze daar gevoelig voor zijn maar uitverkocht was het toen ook niet.... (wat niet verwonderlijk is met die prijzen)
De laagste prijzen waren bij KBS toen 149 Euro maar later kwam er nog een categorie bij van 99 Euro. Denk dat je moet rekenen op 150 tot 180 Euro voor een dagticket Werchter Rolling Stones waarbij de VIP-tickets en golden circle tickets de spreekwoordelijke kers op de taart vormen voor de organisatie. In juli 2025 is Mick Jagger bijna 82 jaar dus misschien de laatste keer dat hij live optreedt in Belgie
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.318
2.236
Ik weet ook niet of het KBS beschikbaar is vanwege alle renovatiewerkzaamheden die gepland staan? Dat weet iemand anders hier misschien wel? Maar als dat niet beschikbaar is maakt dat hun komst naar Werchter misschien wat meer mogelijk...?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.904
1.122

De headliner voor TW Classic is hiermee bekend met The Rolling Stones. Op zes december bekendmaking met ook een fors hogere dagticketprijs?
Wat waren de duurste golden circle ticketprijzen ooit voor tw classic of boutique?
Voor Springsteen lees ik 208 EUR, dus dat zal wel de duurste geweest zijn dan?

Dan gaan we boven de 250 EUR mochten het de Stones worden?
Dat is gewoon geschift.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.427
2.782
Wat waren de duurste golden circle ticketprijzen ooit voor tw classic of boutique?
Voor Springsteen lees ik 208 EUR, dus dat zal wel de duurste geweest zijn dan?

Dan gaan we boven de 250 EUR mochten het de Stones worden?
Dat is gewoon geschift.
Maar dat was op zijn los optreden deze zomer?

Stones staan op mijn to do lijstje maar meer dan de prijs van een regulier dagticket wil ik er toch ook niet aan geven als het in TW Classic vorm is.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.904
1.122
Maar dat was op zijn los optreden deze zomer?
Juist, dat was idd niet onder de noemer TW Classic.
Maar ergens zie ik weinig reden waarom ze de prijzen op TW Classic goedkoper zullen maken, mocht ze een absolute legende als Stones of McCartney zouden strikken.
 

festibob

Dagopener
5 jan 2024
525
301
Juist, dat was idd niet onder de noemer TW Classic.
Maar ergens zie ik weinig reden waarom ze de prijzen op TW Classic goedkoper zullen maken, mocht ze een absolute legende als Stones of McCartney zouden strikken.
Werchter Boutique ging van 92 Euro in 2022 (met headliners Stromae en Gorillaz) naar 131 Euro volgend jaar. Als den Herman de Rolling Stones echt wil boeken dan zal hij 60.000 kaartjes aan een voldoende hoge prijs verkopen. In 2022 werden er 48.000 tickets verkocht voor het KBS concert van The Rolling Stones.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Joeri

Randprogramma
14 apr 2021
142
129
Rolling Stones Golden Circle op TW Classic 2014 was €150, en een dagkaart voor de Stones op pinkpop was €90 dat is al weer 10 jaar geleden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken