Lowlands 2025

Queens of the stone age en Vampire weekend mogen van mij prima door naar Lowlands. TLDP en Wet Leg zijn helaas al naar DTRH, maar anders waren ze wat mij betreft ook welkom.

• Leuk
Waarderingen: micham, LLoww en Dante
QOTSA op de zaterdag van Lowlands in Frankrijk, ze zijn dus hoe dan ook in de buurt.

Verder ook op Cabaret Vert Festival dat weekend: Jamie xx (donderdag) en Vampire Weekend (zondag) als opties voor Lowlands. Iemand anders die er ook staat: Will Smith haha
Al eerder gezegd: het lijkt me echt een topfeest als Will Smith een Fresh Prince set doet (uiteraard met de grote Will Smith hits) en dan ook nog Jazzy Jeff meeneemt.

Denzel Curry naar Jera.

1. Ik snap die plaatsing niet
2. Ik hoop voor ze dat ie komt
3. Dus niet op LL

Je kan wel willen maar je moet t ook baseren op andere festivals die al lineups hebben
Ik snap dat het voor een groot deel zo werkt, maar het is de laatste editie voor EvE, dus daardoor hoop ik dat er wat speciaals kan gebeuren.

Ik snap dat het voor een groot deel zo werkt, maar het is de laatste editie voor EvE, dus daardoor hoop ik dat er wat speciaals kan gebeuren.
Een band tourt in de buurt of niet. Die kan het echt niet boeien dat EvE er mee stopt.

Grappig dat JOA toch aardig wat LL namen kaapt…..

Denzel Curry
DPS
The Scratch
Pvris

Marlon Hoffstadt presents Daddycation gespot in Barcelona een week voor Lowlands..

Users who are viewing this thread

• Jojo