Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
SNTS b2b met Paula Temple zien draaien op Soenda dit jaar. Pfff dat was een hard watch. Na een uur maar huiswaarts gegaan want daar was niks aan.
Niet vies van een beetje harde techno, maar dat was een muur aan geluid en geen techno. Vind het dan ook fijn om te zien dat Paula Temple, maar ook andere DJ's zelf op de rem stappen wat betreft de hardheid.
Ja, en je zorgt ook wel voor extra druk op het nachtprogramma denk ik als je DJs in de Alpha gaat programmeren. Kan me voorstellen dat ze niet heel vrolijk waren met die stoet van strakstaande mensen na CDW naar de Bravo, waar het vervolgens beetje grimmig druk werd haha
QOTSA op de zaterdag van Lowlands in Frankrijk, ze zijn dus hoe dan ook in de buurt.
Verder ook op Cabaret Vert Festival dat weekend: Jamie xx (donderdag) en Vampire Weekend (zondag) als opties voor Lowlands. Iemand anders die er ook staat: Will Smith haha
Ik zie dat QotSA en Vampire Weekend hun hand niet omdraaiden voor 3 opeenvolgende shows tijdens hun 2024-tours. Looking goooood! En stuur Sammy Virji ook maar door
Ik zie dat QotSA en Vampire Weekend hun hand niet omdraaiden voor 3 opeenvolgende shows tijdens hun 2024-tours. Looking goooood! En stuur Sammy Virji ook maar door
Wel eens ja, al is Fatboy Slim natuurlijk wel een legende en Chris Stussy en Job Jobse mateloos populair. Die dag van Four Tet is sowieso echt stacked met o.a. Blawan & Ben UFO op het affiche.
Zou Empire of the Sun de mogelijke elektronische headliner zijn? Hebben een Amerikaanse tour die eindigt in Mei van 2025, lijkt een logische voorbereiding op een sprong naar Europa.
Zou Empire of the Sun de mogelijke elektronische headliner zijn? Hebben een Amerikaanse tour die eindigt in Mei van 2025, lijkt een logische voorbereiding op een sprong naar Europa.
Dit is toch geen headliner voor Lowlands?
Hun bekende nummers zijn tig jaar oud en in 2013 (toen ze echt nog veel recenter hits hadden) stonden ze 's middags in de Grolsch...
Iemand noemde Empire of The Sun ook al in het DTRH topic als headliner. Zijn die zo groot in Amerika dat men verwacht dat ze dat hier ook zijn dan? Lijkt mij ook niet, zoals @JamesV al zegt.
Iemand noemde Empire of The Sun ook al in het DTRH topic als headliner. Zijn die zo groot in Amerika dat men verwacht dat ze dat hier ook zijn dan? Lijkt mij ook niet, zoals @JamesV al zegt.