Alcatraz Open Air 2025

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
236
301
Ik hoop met je mee! In februari worden de data bekend gemaakt.
meestal is de line up van Alcatraz al bekend voor nieuwjaar. Dus als er dan nog TBA staat zou het wel om deze kunnen gaan. Tenzij er nog bands later gaan aankondigen natuurlijk... .
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.568
8.885
meestal is de line up van Alcatraz al bekend voor nieuwjaar. Dus als er dan nog TBA staat zou het wel om deze kunnen gaan. Tenzij er nog bands later gaan aankondigen natuurlijk... .

Electric Callboy als headliner werd dacht ik ook pas later aangekondigd in 2023?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.775
8.719
Ik hoop met je mee! In februari worden de data bekend gemaakt.
meestal is de line up van Alcatraz al bekend voor nieuwjaar. Dus als er dan nog TBA staat zou het wel om deze kunnen gaan. Tenzij er nog bands later gaan aankondigen natuurlijk... .
Die hebben ook al festivals bekend gemaakt toch? Ik denk dat de festivals voor Uriah Heep gewoon bekend worden gemaakt wanneer het festival dat bekend maakt, en dat ze hun zaalshows bekend maken in februari.
 
  • Leuk
Waarderingen: Parfex

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
204
400
Die hebben ook al festivals bekend gemaakt toch? Ik denk dat de festivals voor Uriah Heep gewoon bekend worden gemaakt wanneer het festival dat bekend maakt, en dat ze hun zaalshows bekend maken in februari.
Dat zou inderdaad heel goed kunnen! Ik ging gewoon even af op wat ze zeiden in de video.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.381
1.463
Geluidloze video van Scorpions met de tekst tomorrow. Zou dit niks zijn voor Alcatraz?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240923-101839.png
    Screenshot_20240923-101839.png
    319,4 KB · Weergaven: 8

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
324
831
Bloodstock komt met nieuwe namen half oktober
We’ve got something special lined up for Bloodstock 2025! A Special Guest on the main stage, who has never performed at the festival before, will be taking the stage for an unforgettable show. The big reveal is coming in mid-October, so stay tuned for more details—it’s going to be epic! This will be Bloodstock's strongest line-up to date, with more massive band announcements from the main stage and Sophie stage coming towards the middle of October.
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Jamel en Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.690
6.878
Bloodstock komt met nieuwe namen half oktober
We’ve got something special lined up for Bloodstock 2025! A Special Guest on the main stage, who has never performed at the festival before, will be taking the stage for an unforgettable show. The big reveal is coming in mid-October, so stay tuned for more details—it’s going to be epic! This will be Bloodstock's strongest line-up to date, with more massive band announcements from the main stage and Sophie stage coming towards the middle of October.
Klinkt hoopvol voor wat er beschikbaar gaat zijn voor Alcatraz!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.690
6.878
A Special Guest on the main stage, who has never performed at the festival before, -> zou niet meteen op een naam kunnen komen. Klinkt ook als een solo artiest/naam, geen band
Het ging mij dus meer om de laatste zin, die ik dik gemaakt had. Sterkste line-up tot nu toe, met nog wat "massive band announcements" op stapel. Veel daarvan zal ook direct op de geruchtenlijst voor Alcatraz kunnen, lijkt me. Dus los van wie die special guest moge zijn, klinkt het alsof er mooie opties beschikbaar zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
324
831
A Special Guest on the main stage, who has never performed at the festival before, -> zou niet meteen op een naam kunnen komen. Klinkt ook als een solo artiest/naam, geen band
Kan evengoed een band zijn, de special guest in 2024 was Carcass en in 2023 Anthrax. Er is wat speculatie dat het Ministry zou zijn omdat die per ongeluk op de website verschenen zijn tussen de bands van 2025. Op Alcatraz lijkt Ministry niet echt een band voor de Main/Prison maar misschien is dat in de UK wel anders
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken