Om aan te sluiten op de post hierboven van JKGB: hulde aan de microfoonsnoer man. Wat een stress moet die man soms hebben tijdens het concert. Steeds weer op en neer rennen over dat podium als Matt het snoer weer over het podium heen trok, of bijna ergens achter blijft haken.
Dan het concert:
Heerlijk! Geweldig! Misschien wel de beste ooit van the National waar ik bij was? Al blijft de eerste keer altijd misschien nog net iets specialers.
Hoogtepunten:
- About today, altijd een hoogtepunt, wat mij betreft een icoon van een nummer en live zoo mooi en altijd bijzonder. En de hele ziggodome muisstil
- Na vier keer The National eindelijk Vanderlyle Crybaby Geeks
- Laugh track is bij mij echt blijven hangen, wat een mooi nummer, zelfs zonder de stem van Phoebe Bridgers.
- De algehele sfeer: mensen waren (voor in de zaal) muisstil bij de mooie stille momenten en er werd luid meegezongen en bij sommige mensen zelfs gedanst bij alle andere nummers.
- Matt, zelfs een ziggodome kan die met z'n ongemakkelijke charme inpakken
- En eigenlijk ook alle andere nummers, ik kan er zoveel opnoemen.
Het voorprogramma was ook nog heel leuk
Wat Bartees strange dan weer niet had hoeven doen was About today coveren, leuk idee, maar dat wordt toch al snel muziek verkrachting, in mijn bescheiden mening
Zeker als je daarna de live versie van The National hoort.
Maar voor de rest ook een lekker voorprogramma!