Bospop 2025

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
778
615
Uriah Heep kondigt een eerste reeks van afscheidsconcerten aan voor februari 2025 in Engeland. Wellicht een festivalzomer in Europa? Of zullen ze eigen shows gaan geven?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.819
8.803
Uriah Heep kondigt een eerste reeks van afscheidsconcerten aan voor februari 2025 in Engeland. Wellicht een festivalzomer in Europa? Of zullen ze eigen shows gaan geven?
Gaan volgend jaar in ieder geval festivals doen in Augustus. Zijn al geboekt voor een festival in Tsjechië in augustus. Dit jaar hebben ze al europese festivals gedaan in juni dus denk dat ze volgend jaar de augustus festivals afgaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.097
2.102
Tour Simple Minds uitgebreid. Zitten in de UK tot 8 juli. Laatste passage Bospop was in 2018. Ik denk dat dit toch de eerste headliner gaat worden. Ook Alanis Morissette geef ik dit jaar een goede kans voor een spot op Bospop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en Joslittel

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
778
615
Tour Simple Minds uitgebreid. Zitten in de UK tot 8 juli. Laatste passage Bospop was in 2018. Ik denk dat dit toch de eerste headliner gaat worden. Ook Alanis Morissette geef ik dit jaar een goede kans voor een spot op Bospop.
Zouden imo mooie namen zijn. Toch een keer wat anders dan wéér Sting, zoals ook reeds eerder werd gesuggereerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
648
349
Simple Minds is dan wel wat langer geleden, maar was voor de vorige passage ook redelijk kort geleden geboekt (2014 en dan weer 2018). Ze mogen natuurlijk langs komen, maar ik hoop nog meer op een vernieuwende naam
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
920
1.480
🛎🥳 Festileaks VoorSpel 2025 van start: win Ticketmaster-bon met jouw beste voorspelling 🥳🛎

Op het Festileaks Forum is 1 oktober het VoorSpel weer begonnen, de jaarlijkse competitie waarbij je kunt voorspellen welke artiesten volgende zomer op de festivals belanden. Dit jaar is er een speciale editie, waarbij je slechts 1 act raadt die volgens jou de meeste festivals gaat pakken in 2025. Speel mee en maak kans op een Ticketmaster Cadeaubon!

VoorSpel de Festival-Del!

Dit jaar zoeken we de ‘Festival-Del’. Dat is de naam die we geven aan de artiest die volgend jaar op de meeste festivals gaat staan. De act die geen braderie of straathoek overslaat, en waarvoor je wel heel erg je best moet doen om ‘m te ontwijken.

Wie wordt jouw Festival-Del? Check de simpele spelregels op het Forum en laat jouw voorspelling achter!

Link naar het topic:
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

graaf1

Campingartiest
1 mrt 2022
64
58
Gisteravond naar een concert van I.O.S. geweest in een volle oude zaal van Melkweg. Tegen het eind van het optreden riep zanger Joost Marsman dat ze volgend jaar, naast een theatertour, al voor een festival geboekt zijn. Geen idee of dat Bospop is, maar volgens mij zou de band daar niet misstaan. Weer eens wat anders dan Racoon, Blof etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken