Rock Werchter 2025

12 nov 2016
700
448
Ja, typische verafgoding door gekkies die geen tegenspraak dulden, zoals helaas ook gebeurt bij andere artiesten met vervelende fans.


Een fotograaf die iets tegen iemand anders zegt, en zij vervolgens helemaal lijp begint te doen van STFU!!! En dan een element van eerdergenoemde figuren die roepen dat zoiets stoer is om te doen. Allemaal aandachttrekkerij, zoals ook bij dat Coachella optreden van haar. Geen wonder dat mensen dat als normaal beginnen te zien.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.995
4.964
Ja, typische verafgoding door gekkies die geen tegenspraak dulden, zoals helaas ook gebeurt bij andere artiesten met vervelende fans.



Een fotograaf die iets tegen iemand anders zegt, en zij vervolgens helemaal lijp begint te doen van STFU!!! En dan een element van eerdergenoemde figuren die roepen dat zoiets stoer is om te doen. Allemaal aandachttrekkerij, zoals ook bij dat Coachella optreden van haar. Geen wonder dat mensen dat als normaal beginnen te zien.
Dit soort momentopnames vind ik lastig te beoordelen. Ben vooral benieuwd waarom ze zo reageert. Stukje context zeg maar.
Welke andere artiesten met vervelende fans doel je op trouwens?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss en Timmetje
12 nov 2016
700
448
Dit soort momentopnames vind ik lastig te beoordelen. Ben vooral benieuwd waarom ze zo reageert. Stukje context zeg maar.
Welke andere artiesten met vervelende fans doel je op trouwens?
Lana Del Rey, Phoebe Bridgers, Taylor Swift. Natuurlijk heb je vervelende groepen fans bij acts in allerlei genres, maar bij die voorbeelden merk je dat parasociale gedrag heel erg.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.590
7.588
Het publiek bij Swift in de Arena was juist superchill. Respectvol naar elkaar, er werd amper gepraat. Nooit ook echt slechte dingen over gelezen ook. Hetzelfde voor Phoebe en Lana fans.

In welke zin vindt je die vervelend?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joss

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.995
4.964
Lana Del Rey, Phoebe Bridgers, Taylor Swift. Natuurlijk heb je vervelende groepen fans bij acts in allerlei genres, maar bij die voorbeelden merk je dat parasociale gedrag heel erg.
Bij Phoebe Bridgers? Dat heb ik toch echt anders ervaren. Die andere 2 artiesten heb ik nooit live gezien, dus kan ik niet beoordelen.
Maar dat parasociale gedrag (geen fan van die benaming, maar goed) zie je toch terug bij alle niveaus van verheerlijking? Een fan van Bruce Springsteen/Rammstein/U2/etc. die de noodzaak voelt, financiële mogelijkheden heeft en blijkbaar de ervaring zo belangrijk vindt om meerdere shows wereldwijd te bezoeken, is toch precies hetzelfde?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joss

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
393
962
Tons Of Rock heeft een tweede headliner aangekondigd, ken ze niet maar stonden blijkbaar in 2006 al eens op Werchter.
Verhit in ieder geval de gemoederen want op de facebook van het festival al 2x zoveel reacties als op de Green Day aankondiging en de reacties lijken niet al te positief
462231378_1106766567480807_7500496099107082283_n.jpg
 

Joss

Dagopener
29 mrt 2023
529
760
Tons Of Rock heeft een tweede headliner aangekondigd, ken ze niet maar stonden blijkbaar in 2006 al eens op Werchter.
Verhit in ieder geval de gemoederen want op de facebook van het festival al 2x zoveel reacties als op de Green Day aankondiging en de reacties lijken niet al te positief
Bekijk bijlage 10645
Ik heb ze in die tijd ook gezien in de Melkweg. Tof orkest uit Noorwegen, sindsdien uit het oog verloren.
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
463
261
Weet het niet precies, maar dacht dat er shows van haar rescheduled waren naar vlak voor Werchter?
Manchester 2025 shows zijn nu op 30 juni en 1 juli, een week eerder grote kans dat Rodrigo Glastonbury headlined en ze heeft een megacontract afgesloten met LIVE NATION (organisator van Rock Werchter) zodat een optreden in Rock Werchter heel waarschijnlijk lijkt naast andere grote festivals in juni en juli.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken