Rock Werchter 2025

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
410
227
Kylie Minogue gaat met haar TENSION tour haar grootste wereldtournee doen sinds 10 jaar. Tot einde mei heeft ze enkele shows in het Verenigd Koninkrijk. Vanaf juni is er nog plaats voor Europese optredens of festivals die een van de volgende weken worden aangekondigd. Met haar heeft Rock Werchter 2025 haar pop headliner gevonden. De kans is mi groot dat ze de opvolgster wordt van Dua Lipa dit jaar na haar geslaagd optreden op Sziget dit jaar.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.813
Kylie Minogue gaat met haar TENSION tour haar grootste wereldtournee doen sinds 10 jaar. Tot einde mei heeft ze enkele shows in het Verenigd Koninkrijk. Vanaf juni is er nog plaats voor Europese optredens of festivals die een van de volgende weken worden aangekondigd. Met haar heeft Rock Werchter 2025 haar pop headliner gevonden. De kans is mi groot dat ze de opvolgster wordt van Dua Lipa dit jaar na haar geslaagd optreden op Sziget dit jaar.
Is voor Werchter geen headliner hoor. Stond de vorige keer in de Barn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
179
148
Kylie Minogue gaat met haar TENSION tour haar grootste wereldtournee doen sinds 10 jaar. Tot einde mei heeft ze enkele shows in het Verenigd Koninkrijk. Vanaf juni is er nog plaats voor Europese optredens of festivals die een van de volgende weken worden aangekondigd. Met haar heeft Rock Werchter 2025 haar pop headliner gevonden. De kans is mi groot dat ze de opvolgster wordt van Dua Lipa dit jaar na haar geslaagd optreden op Sziget dit jaar.
Die stond enkele jaren geleden gewoon in The Barn. Was mooi gevuld, maar zelfs geen overrompeling.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
410
227
Die stond enkele jaren geleden gewoon in The Barn. Was mooi gevuld, maar zelfs geen overrompeling.
Dua Lipa en Maneskin stonden eerder op een mindere plaats op Rock Werchter maar werden in 2024 toch mooi headliner. Kylie Minogue veruit haar meest succesvolle album in 10 jaar is het recentste album TENSION (2023° met ook haar enige topTIEN hit in diverse landen PADAM PADAM (32 mln views op youtube) in de laatste tien jaar. Wie zouden jullie nog zien als mogelijke pop headliners op Rock Werchter 2025 naast de rock headliners?
 
  • Haha
Waarderingen: redle

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.105
5.470
Dua Lipa en Maneskin stonden eerder op een mindere plaats op Rock Werchter maar werden in 2024 toch mooi headliner. Kylie Minogue veruit haar meest succesvolle album in 10 jaar is het recentste album TENSION (2023° met ook haar enige topTIEN hit in diverse landen PADAM PADAM (32 mln views op youtube) in de laatste tien jaar. Wie zouden jullie nog zien als mogelijke pop headliners op Rock Werchter 2025 naast de rock headliners?
Dat waren toen ook gewoon beginnende artiesten, Kylie was dat daarentegen niet en is sindsdien niet persee meer gegroeid
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.304
2.037
Wie zouden jullie nog zien als mogelijke pop headliners op Rock Werchter 2025 naast de rock headliners?

Lady Gaga. Die lijkt ook een grote tour voor te bereiden en zou een erg indrukwekkende headliner kunnen zijn voor een Rock Werchter of Pukkelpop, hoewel ik die mss nog liever een Sportpaleis of twee zie vullen.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.830
1.048
Die stond enkele jaren geleden gewoon in The Barn. Was mooi gevuld, maar zelfs geen overrompeling.
Misschien ook doordat een sterke The Cure er tegenover stond op de Main?

Maar als dit een tour is met alle toeters en bellen, dan wordt het eerder ergens een eigen show, denk ik.
Bij die vorige passage in The Barn was ze eerder aan het touren in intieme settings, zoals Cirque royal.
Dus die plaats daar zal toen wel, voor dat tourconcept, de enige juiste geweest zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: parelconfituur

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
410
227
Misschien ook doordat een sterke The Cure er tegenover stond op de Main?

Maar als dit een tour is met alle toeters en bellen, dan word het eerder ergens een eigen show, denk ik.
Bij die vorige passage in The Barn was ze eerder aan het touren in intieme settings, zoals Cirque royal.
Dus die plaats daar zal toen wel voor dat tourconcept de enige juiste geweest zijn.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
157
144
Lady Gaga. Die lijkt ook een grote tour voor te bereiden en zou een erg indrukwekkende headliner kunnen zijn voor een Rock Werchter of Pukkelpop, hoewel ik die mss nog liever een Sportpaleis of twee zie vullen.
Zou ik van alle pop namen het meeste toejuichen. Erg goed live, geeft hele gave shows en ondanks dat ik het zelf niet opzet ken ik toch veel van haar nummer, iedereen wel denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: JP5

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
410
227
Haar nieuwe wereldtournee is de grootste productie die ze sinds lange tijd uitbracht dus bedoeld voor main stage van een festival of stadiumtour . Voor Sziget dit jaar te headlinen en BST Hyde Park had ze oa tien dansers en vier achtergrondzangeressen meegenomen naast haar band. .


En ja, het is ook niet mijn type muziek maar wel een mooie show. Benieuwd waar ze haar 'greatest hits' show gaat spelen in Europa (excl uk). .
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
138
1
3 optredens van Band of horses op 16/18/19 juli in Noorwegen waaronder 1 festival. Mag gerust doorkomen maar dan liefst een plek in de Barn
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.830
1.048
Zou ik van alle pop namen het meeste toejuichen. Erg goed live, geeft hele gave shows en ondanks dat ik het zelf niet opzet ken ik toch veel van haar nummer, iedereen wel denk ik.
Lady Gaga, Justin Timberlake of Kylie Minogue als grote popnaam op Werchter?
Niet slecht eigenlijk - zou ze alledrie wel ergens willen zien opduiken (veel liever dan Eilish).
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.830
1.048
Dat betekent toch nog steeds dat ze gewoon te klein is om te headlinen
Ik weet dat nog zo niet? Misschien niet echt een passende headliner voor Werchter, maar zoals @festibob hierboven schreef kan die wel degelijk een main stage spot dragen (Sziget, Glastonbury, ...).
Maar goed, Boutique heeft al zijn 'headliner' (hum-hum).
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.175
3.114
Lady Gaga, Justin Timberlake of Kylie Minogue als grote popnaam op Werchter?
Niet slecht eigenlijk - zou ze alledrie wel ergens willen zien opduiken (veel liever dan Eilish).
Die zijn hun tijd der relevantie ook wel voorbij toch? Als je dan pop boekt, laat het dan maar wat vernieuwend zijn, zeker als je met popboekingen een nieuwe doelgroep wil aanspreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken