Rock Werchter 2025

Die stond enkele jaren geleden gewoon in The Barn. Was mooi gevuld, maar zelfs geen overrompeling.
Ik heb ze toen gezien, 2019 geloof ik?
Was niks bijzonders iig…was leuk maar niet echt van “wow”…had er meer van verwacht en vond ze oud overkomen😅

De Gaga van Pokerface is toch ook niet de Gaga van nu. Die heeft toch een enorme transformatie meegemaakt.
Laatste tour was zelfs een Jazz tour.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Haar nieuwe wereldtournee is de grootste productie die ze sinds lange tijd uitbracht dus bedoeld voor main stage van een festival of stadiumtour . Voor Sziget dit jaar te headlinen en BST Hyde Park had ze oa tien dansers en vier achtergrondzangeressen meegenomen naast haar band. .

En ja, het is ook niet mijn type muziek maar wel een mooie show. Benieuwd waar ze haar 'greatest hits' show gaat spelen in Europa (excl uk). .
Volgens mij is iemand fan

Moby inderdaad beste "dance-afsluiter" die ik ooit zag op Rock Werchter. Het trio The Verve - Neil Young - Moby na elkaar toen, machtig.

Moby zeer goed gisteren in het Sportpaleis. Maakte er zich ook niet gemakkelijk vanaf met drie zangeressen, strijkers en nog enkele live-muzikanten.

Winst van deze tour / dit tourtje gaat 100% naar dierenrechtenorganisaties van het land waar hij optreedt. Hij tourt (eindelijk) terug, maar vooral om dierenleed in de aandacht te brengen is mijn indruk. Daarom acht ik de kans klein dat hij een grotere tour gaat doen, laat staan festivals.

Jean Valery mag volgend jaar op de Slope. Het solo project van Jay Otohoun van Blackwave. Slechts een nummer of drie en een optreden of vier achter de rug so far, maar het optreden van 35 minuten dat ik hem gisteren zag geven voor een publiek van mss 30 man was een van de beste dingen die ik de voorbije maanden live heb gezien.

De singles klinken nog ietwat 'Blackwave', maar de rest klinkt een stuk steviger en neigt naar garage rock met hiphop invloeden. Die gast gaat echt boomen volgend jaar als zijn album uitkomt en hij zijn eerste grote optredens achter de rug heeft.

• Leuk
Waarderingen: Christiaan en jarne
And

Kylie was supposed to be in Werchter in 2024 on a day event. I guess she will be back in 2025. What sort of event, RW or something else, no idea.

• Wow
Waarderingen: slyke
Benieuwd of we Ken terug kunnen geloven, die is redelijk wat van zijn pluimen verloren nogtans. London Grammar als Barn head gaat op de koppen lopen worden, maar kan wel echt magisch worden.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel
Benieuwd of we Ken terug kunnen geloven, die is redelijk wat van zijn pluimen verloren nogtans. London Grammar als Barn head gaat op de koppen lopen worden, maar kan wel echt magisch worden.
Beide helemaal waar! En in tegenstelling tot Snow Patrol wil ik hier wel moeite voor doen om van binnen mee te maken.

Ik ga 6 november in de Ziggo Dome alvast voorproeven voor London Grammar. Ze zijn perfecte barn-head qua formaat en magie. Geweldig.
Beetje Snow Patrol vibes , ik schat dat ze net zoveel publiek trekken , optijd zijn! Hopelijk past het goed in het schema.... (mits het doorgaat zoals Ken meldt)

Heeeeeeuuuurlijk deze voorspellingen!

Users who are viewing this thread