Rock Werchter 2025

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.554
8.848
Benieuwd of we Ken terug kunnen geloven, die is redelijk wat van zijn pluimen verloren nogtans. London Grammar als Barn head gaat op de koppen lopen worden, maar kan wel echt magisch worden.

Flashback naar het jaar dat Ken hier zo hot topic was, dat iedereen het zat was en hij zelf ook dat ie er vandoor ging op een dat efest forum. 2019 ofzo?
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
487
457

4-5-6 juli Lytham, Engeland

4 juli Alanis Morissette,
5 juli Justin TImberlake
6 juli Simple Minds


Mogen allemaal komen! Alanis en Simple Minds :D , Justin zou ook een goede boeking zijn , al ben ik geen fan..
 
  • Leuk
Waarderingen: 1979

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.646
2.255
Timberlake lijkt me RW ook niet aan te doen gezien de data. Kan wel nog wel een dagevent doen en verkopen volgens mij.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.813
9.764
Timberlake lijkt me RW ook niet aan te doen gezien de data. Kan wel nog wel een dagevent doen en verkopen volgens mij.
Dacht gelijk aan TW Classic toen in Timberlake zijn eerste shows zag aankondigen. Kan haast niet mislopen denk ik.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.646
2.255
Dacht gelijk aan TW Classic toen in Timberlake zijn eerste shows zag aankondigen. Kan haast niet mislopen denk ik.
En je kan er wel een leuke dag rond bouwen met nog wat classic acts die een jukebox kunnen opentrekken. Al mag zo een classic act van mij ook wel op RW opduiken, zoals Pretenders, David Byrne, Simple Minds,... de afgelopen jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.813
9.764
En je kan er wel een leuke dag rond bouwen met nog wat classic acts die een jukebox kunnen opentrekken. Al mag zo een classic act van mij ook wel op RW opduiken, zoals Pretenders, David Byrne, Simple Minds,... de afgelopen jaren.
Simple Minds stond de afgelopen jaren toch niet op RW? De laatste keer is bijna 13 jaar geleden.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
286
358
Simple Minds zou heel vet zijn, hebben stiekem toch een hoop klassiekers die wekelijks wel voorbij komen in m'n playlists.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
183
149
Van mij mag het! Alleen zie ik het niet gebeuren.
Als U2 effectief nog eens naar de heilige weide komt, volgens de wandelgangen, zou de combinatie met Simple Minds echt wel nostalgie zijn. En anders op TW Classic of gewone RW, ik zie ze sowieso wel op een van de events opduiken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken