Rock Werchter 2025

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.790
12.487
Ik ben toch wel verbaasd over het negatieve sentiment hier rondom Justin Timberlake. Het lijkt onderschat te hoe populair hij is geweest eind 90/00's. Met 'N Sync en daarna zijn zeer succesvolle solomateriaal was hij één van de grootste popsterren. Inderdaad nu minder relevant maar mede door zijn filmcarrière nog wel veel in beeld.

Het is toch raar dat we hem dan afschrijven maar bands met minder hits en minder hedendaagse relevantie (ik noem een Pearl Jam, ben zelf fan dus niet schieten) wel als headliner accepteren. Het gemiddelde publiek op RW is ergens tussen de 35e en 45e en hebben de sweetspot van de populariteit van Justin meegemaakt. In mijn ogen is hij daarmee juist een hele logische headliner. Laat een hedendaagse popster daar als sub bij staan om alvast warm te draaien voor een stapje hoger en je zit goed.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.649
2.259
Indien 80's, 90's of 00's bands met een nieuw album komen zijn ze welkom. Of het nu Timberlake, Kravitz, Pearl Jam of Urbanus is. Iedereen staat hier te springen voor The Cure en wanneer hebben die voor het laatst nog is een succes uitgebracht. Lijkt me weer een pure kwestie van smaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Paddy

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.649
2.259
Donderdag in ieder geval de eerste single van het nieuwe The Cure album. Deze meneer is benieuwd.
Deze ook hoor. Ben zeker benieuwd om dat ik in het verleden maar moeilijk door het werk van hun geraakt ben, ook van het optreden in 2012 was ik toen niet weg geblazen. Maar in 2019, wat een avond jongens...
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.137
1.358
Heeft die opeens zo'n populariteitsboost gehad dan? Ik gun het haar van harte en wil ze doodgraag zien, maar schatte dus te klein in blijkbaar. All good, zolang ze maar komt hihi
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.887
3.248
Heeft die opeens zo'n populariteitsboost gehad dan?
20240613cs-5-Charli_XCX_-_Brat_album_cover.jpg


ja
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.488
4.818
Heeft die opeens zo'n populariteitsboost gehad dan? Ik gun het haar van harte en wil ze doodgraag zien, maar schatte dus te klein in blijkbaar. All good, zolang ze maar komt hihi
Nee, dat valt volgens mij best mee. Stond in 2017 om 17:00 uur in klub C. Als ze nu klub C afsluit tijdens de headliner, dan lijkt me dat geen onmogelijke plek. Maar goed hoog in de barn of op de main zou ook kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.746
1.318
Met de laatste nieuwe geruchtjes ook eens een gokje wagen!

Billie Eilish - Anderson Paak
Bon Iver

Pearl Jam - Faith No More
London Grammar

Oscar & The Wolf - The Cure (Zie ze Oscar nog wel als afsluiter zetten + dan voorkom je de oude mannen clash)
Sting

Tame Impala - Green Day (Green Day eindelijk een keer tevreden met co-constructie?)
Charli Xcx
 
  • On fire
Waarderingen: Yerko_music

Gebruikers die dit onderwerp bekijken