Rock Werchter 2025

swissepfan

Support act
7 dec 2022
890
778
Heel blij om Stereophonics te zien staan. Hopelijk mee op RW!
Al is dit natuurlijk ook wel een mooie naam voor Live is Live... Mag ook!
Hoger dan 16u in de namiddag gaan die hier wel niet staan en ik weet niet of ze daar persé nog zin in hebben?

Over U2: ze hebben zelf aangegeven te gaan touren dacht ik, maar dat is alles wat concreet geweten is bij mijn weten.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.379
1.461
Die laatste alinea doet me vermoeden dat we zelfs niet op een apart event op de Werchter weide moeten hopen voor Metallica. Wordt nog wachten tot 2026 vrees ik om ze met 72 Seasons in België te zien
 

Bijlagen

  • Screenshot_20240923-104919.png
    Screenshot_20240923-104919.png
    161,7 KB · Weergaven: 51
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en Loek123

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
313
813
Zou dEUS op herhaling een optie kunnen zijn mits ze iets anders/speciaals doen ? In de popcast op Studio Brussel ging het over de 30e verjaardag van Worst Case Scenario en Tom Barman die gast was meldde dat er een tour komt naar aanleiding van die verjaardag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.815
9.764
Die heeft, los van mijn persoonlijke voorkeur, dan nog wel iets relevants toch? Dat zou ik geen verkeerde gedateerde naam voor RW vinden, Justin wel.
Oh, op die manier. Ja, dat dan weer wel inderdaad. Timberlake heeft niets hitwaardigs meer gemaakt sinds die soundtrack van Trolls.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.372
7.343
Die heeft, los van mijn persoonlijke voorkeur, dan nog wel iets relevants toch? Dat zou ik geen verkeerde gedateerde naam voor RW vinden, Justin wel.
Ik vind het echt jammer dat een naam als Timberlake van die headlinespots op festivals speelt. Vraag me af ook hoe die nou nog zo populair is.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.483
3.638
Ik vind het echt jammer dat een naam als Timberlake van die headlinespots op festivals speelt. Vraag me af ook hoe die nou nog zo populair is.
Ik ook, al is het wel een naam waar je nooit een ticket voor zou kopen, maar toch dan wel meepakt om eens gezien te hebben. Robbie op Pinkpop vond ik slecht maar toch ergens wel leuk om eens meegepikt te hebben.

En op zich kunnen 'gedateerde' namen ook wel leuk uitpakken. Lenny Kravitz was gewoon een voltreffer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken