Best Kept Secret 2025

Nee daar geef ik je wel gelijk in. Alleen kan je nog zo graag willen, lukt dat niet altijd.
Zo is dat. Ik denk wel dat er wat minder binnenlandse concurrentie is qua festivals. Tenminste, ik zie DTRH of Pinkpop geen interesse tonen. Als ze festivals doet (in die periode) dan lijkt me BKS de beste kans te maken.

Geordie Greep en Squid zijn ondertussen al wel aangekondigd voor Motel Mozaïque in Rotterdam van 17-19 april komend jaar (qua festival zeker een aanrader)

Even terug over de drop van Roskilde. Dit was de overlap tussen beide festivals vorig jaar: PJ Harvey, Sofia Kourtosis en Snooper. Dus ik vrees er een beetje mbt de acts die we daar misschien van zouden kunnen krijgen. PJ Harvey tourde vrijwel heel de zomer in de EU en de andere twee wat kleinere naampjes soww.. Veronderstel dat Fontaines DC net zoals PJ Harvey zeer beschikbaar zal zijn, de rest van de acts lijken me minder. Beth Gibbons kan ook wel, maar die tourde vorig jaar toch ook begin juni en stond toen zowel in een NL als BE zaal.

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Even terug over de drop van Roskilde. Dit was de overlap tussen beide festivals vorig jaar: PJ Harvey, Sofia Kourtosis en Snooper. Dus ik vrees er een beetje mbt de acts die we daar misschien van zouden kunnen krijgen. PJ Harvey tourde vrijwel heel de zomer in de EU en de andere twee wat kleinere naampjes soww.. Veronderstel dat Fontaines DC net zoals PJ Harvey zeer beschikbaar zal zijn, de rest van de acts lijken me minder. Beth Gibbons kan ook wel, maar die tourde vorig jaar toch ook begin juni en stond toen zowel in een NL als BE zaal.
Voor BKS zijn de namen van PS inderdaad relevanter dan Roskilde.
Ik verwacht dat Beth Gibbons een select aantal optredens zal doen, want de set die zij in Utrecht speelde pas niet zo gemakkelijk op festivals. Afgelopen jaar deed ze alleen Primavera en dat was in het Auditori.
Als de TWO aansluit op wat zij wil dan zou dit best een match kunnen zijn, zeker als BKS op tijd is geweest in het boekingsproces.

Voor BKS zijn de namen van PS inderdaad relevanter dan Roskilde.
Ik verwacht dat Beth Gibbons een select aantal optredens zal doen, want de set die zij in Utrecht speelde pas niet zo gemakkelijk op festivals. Afgelopen jaar deed ze alleen Primavera en dat was in het Auditori.
Als de TWO aansluit op wat zij wil dan zou dit best een match kunnen zijn, zeker als BKS op tijd is geweest in het boekingsproces.
Beth Gibbons stond dit jaar op Primavera gewoon op een buitenpodium (Cupra) hoor. Was prachtig. Natuurlijk wel in het donker, wat moeilijker is om te regelen op BKS.

Dat dacht ik ook, maar meende hier vorige week te lezen dat er volgend jaar maar een overlap van 7 acts was. Net zelf snel gekeken en ik kwam toch op 15, misschien heb ik ook nog iets over het hoofd gezien.

15 is veel meer dan 7, maar alsnog maar een klein deel van de line-up, vooral van de Primavera line-up. Ik ga me daarom nog maar niet te veel verlekkeren over die namen.

Als Nutini kan, waarom hij dan niet?
Hmm, Kahan voelt toch weer net iets commerciëler aan, met een jongere doelgroep. Maar ik kan me vergissen hoor.

Nutini vond ik overigens ook geen BKS-naam, dus dat vond ik ook al niet kunnen. Hoop dus dat ze daar weer een beetje vanaf stappen.

Hmm, Kahan voelt toch weer net iets commerciëler aan, met een jongere doelgroep. Maar ik kan me vergissen hoor.

Nutini vond ik overigens ook geen BKS-naam, dus dat vond ik ook al niet kunnen. Hoop dus dat ze daar weer een beetje vanaf stappen.
Begrijpelijk.. Maar dan vind ik die naam toch een pak aanlokkelijker dan Oscar & De Wolf, De Jeugd en consoorten. En ik wil maar aangeven; een internationale artiest die in de buurt is en op FF-roster staat, lijkt me een quasi zekerheid (of niet?)

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Begrijpelijk.. Maar dan vind ik die naam toch een pak aanlokkelijker dan Oscar & De Wolf, De Jeugd en consoorten. En ik wil maar aangeven; een internationale artiest die in de buurt is en op FF-roster staat, lijkt me een quasi zekerheid (of niet?)
Eens met dat eerste. Maar volgens mij is dat tweede al een aantal jaartjes niet zo vanzelfsprekend meer.

Users who are viewing this thread