Ik vind het heerlijk dat je een heel relaas houdt op dat ik Filmhuizen steun (geen verdere stelling genomen op andere punten die je noemt) en die vervolgens afsluit met terug naar het topic, alsof ik daarna niet meer mag reageren op je punten
De keren in filmhuizen bevielen me beter dan in de grotere bioscopen door minder afleidend publiek.
De keren op Rock Werchter bevielen me ook beter dan op Pinkpop door minder afleidend publiek.
Ik zou weinig mensen strontvolk noemen, maar zeikvolk bij Pinkpop wel. Degene die bijvoorbeeld naast me in zijn lege beker ging pissen en deze daarna weg smeet. Of vervelend praatvolk, waardoor ik toch iets minder heb genoten van sommige optredens. Of ongeïnteresseerd volk, die zichzelf belangrijker vonden dan de mensen die wel probeerden te genieten van The Cure. Zo makkelijk is het ook niet om altijd maar weg te lopen en naar een andere plek te gaan. Met mijn lengte sta je dan al snel voor anderen en dat vind ik ook lullig als ik veel later in het optreden aankom.
Ik gok dat we binnen 2 weken de eerste namen weten