Pinkpop 2025

Davidd

Support act
7 jul 2021
968
1.743
Als ze namen als Ben Howard, M&S, Arctic Monkeys en Sam Fender gaan boeken zou ik wel serieus overwegen om kaarten te gaan halen. Ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren. Ben trouwens wel van mening dat Mumford & Sons als headliner act niet echt werkt op Pinkpop. Zou het zelf wel toejuichen, zeker als de focus ligt op het eerste album.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.633
Als ze namen als Ben Howard, M&S, Arctic Monkeys en Sam Fender gaan boeken zou ik wel serieus overwegen om kaarten te gaan halen. Ben alleen bang dat dat niet gaat gebeuren. Ben trouwens wel van mening dat Mumford & Sons als headliner act niet echt werkt op Pinkpop. Zou het zelf wel toejuichen, zeker als de focus ligt op het eerste album.
Sam Fender verwacht ik wel eigenlijk. Waarom jij niet?
 

JohndeBever

Randprogramma
12 okt 2023
135
102
In mijn opzicht is Sam Fender een no-brainer om te boeken voor pp. Is een jonge artiest, erg populair (vooral UK dan) en stipt rock/indie aan
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
968
1.743
Sam Fender verwacht ik wel eigenlijk. Waarom jij niet?
Had mijn zin niet zo goed geformuleerd, maar verwachte niet alle 4 de namen op één editie.

Maar Sam Fender verwacht ik van die vier wel. Past perfect bij het publiek denk ik. Rock, toegankelijk, veel gedraaid op KINK. Zou meteen geboekt moeten worden als het kan. Heb hem op Lowlands gezien en was een bijzonder sterk optreden.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
658
376
Voordeel is wel dat, doordat de headliners de afgelopen 2 jaar op de RHCP na zo ontzettend zwak waren (Voor mij persoonlijk in elk geval), en de richting zo enorm de verkeerde kant op is, dat ik niet meer teleurgesteld kan worden. Ik weet al bijna zeker dat max 1 van de headliners me aan zal spreken (waar dat vroeger altijd 2 of meestal 3 was).

Gelukkig boeken ze de laatste jaren dan voor mij heel erg sterke subs (Queens of the stone age, Editors, Volbeat, Keane, Nothing but thieves) dat ik me verder geen zorgen maak ;)
 

brutus257

Dagopener
20 nov 2013
502
211
Had mijn zin niet zo goed geformuleerd, maar verwachte niet alle 4 de namen op één editie.

Maar Sam Fender verwacht ik van die vier wel. Past perfect bij het publiek denk ik. Rock, toegankelijk, veel gedraaid op KINK. Zou meteen geboekt moeten worden als het kan. Heb hem op Lowlands gezien en was een bijzonder sterk optreden.
Enorm Fender fan hier! 😁
Maar zie met deze Europese tour niet nog eens een festival tour er achter aan... maar wie weet er loopt nog een klok 😎
Pinkpop was er vroeg bij en had hem volgens mij in 2019 al op het affiche staan!
 

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
91
82
Enorm Fender fan hier! 😁
Maar zie met deze Europese tour niet nog eens een festival tour er achter aan... maar wie weet er loopt nog een klok 😎
Pinkpop was er vroeg bij en had hem volgens mij in 2019 al op het affiche staan!
Toen heeft hij gecancelled door stemproblemen toch? Heeft nog wat in te halen dus. :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Jos
  • TBK