Pinkpop 2025

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.980
5.541
Nee het is inderdaad niet de ideale headliner. Maar dat gezegd hebbende vond ik die show op RW dit jaar gewoon echt heel goed. Een echte headlinewaardige show met veel hits en toffe solo's.
Ik denk in die zin dat je het als Pinkpopbezoeker slechter had kunnen treffen. Wat mij betreft liever Lenny dan twee van de drie headliners de afgelopen editie.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
998
443
Sam Fender 5 maart 013 en 18 maart Afas is nog wel vergenoeg voor pinkpop om ook daarop te staan lijkt mij toch?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.980
5.541
Zul je zien dat het straks Mumford and Sons - Timberlake - David Guetta oid wordt. Dan is het alsnog erger dan dit jaar qua headliners.
Redelijk vergelijkbaar wel m.i. Mumford and Sons beter dan Maneskin, JT minder dan Ed Sheeran en David Guetta en Calvin Harris om het even.
 

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
210
110
Zul je zien dat het straks Mumford and Sons - Timberlake - David Guetta oid wordt. Dan is het alsnog erger dan dit jaar qua headliners.
Denk dat je hier dichterbij de echte headliners lijn zit dan al de wilde wensen die weer voorbijkomen.
 

Maria

Randprogramma
9 okt 2023
115
58
Sam Fender 5 maart 013 en 18 maart Afas is nog wel vergenoeg voor pinkpop om ook daarop te staan lijkt mij toch?
Ik zeg ja :) .
M&S en AM zeker ook welkom, M&S zou ook als Noord-afsluiter een mooie zijn. Lenny ook welkom, maakt me niet uit waar op het programma. Sting zou ik dan weer een beetje saai vinden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.538
2.044
Ben op zich geen echte fan van Sam Fender, maar heb 'm een keer live gezien en denk eigenlijk dat hij perfecte sub voor Pinkpop zou zijn. Was echt wel prima optreden.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
202
154
Mumford is zo’n act die ik liever in een zaal zie dan als headliner. 2019 vond ik ze ook niet echt super, terwijl ze beter zijn/kunnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken