Pinkpop 2025

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.528
7.510
Grote kanshebber denk ik als die nieuwe data rond PP vallen. Al heb ik persoonlijk liever iets anders.. Die mij dan maar Harry Styles of Dua Lipa....Al gaat die laatste het niet worden....
Dan maar Olivia Rodrigo - Harry Styles - The Cure doen?
 
  • Thinking
Waarderingen: PJ

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.664
9.015
Als ik Dave Grohl, Eddie Vedder, James Hetfield, Anthony Kiedis neem, die zijn dan rond de 80. Muse zou nog wel even mee kunnen, maar die worden toch ook steeds meer belegen (al kan dat ook classic genoemd gaan worden).

Welke andere toekomstbestendige "classics" zie jij?

Nog los van dat de doelgroep ervan ook ouder wordt en een weekendje banjeren op een festival misschien wel eens overslaat

De zanger van Muse is wel pas 46, als je die 20 jaar pakt dan heeft ie dan de huidige leeftijd van een Bruce Dickinson van Iron Maiden. Muse moet nog wel even mee kunnen toch? Die zanger van The Killers is ook nog niet zo oud, kan misschien een toekomstbestendige classic worden?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Dan maar Olivia Rodrigo - Harry Styles - The Cure doen?
doe maar Timberlake - Linkin Park - Rodrigo dan...

Lijkt me meer een haalbare kaart voor Pinkpop, met acts die ook wel likely zijn voor festivals.
Timberlake al headliner op festivals rond Pinkpop, dat kan niet meer mis voor Pinkpop.
Linkin Park plant de zomer een tour met festivals en als Rodrigo rond Pinkpop die Manchester shows inhaalt is ze met de Zuid Amerikaanse festivals in het achterhoofd weldegelijk een kanshebber voor de EU festivals.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.528
7.510
Rodrigo - Linkin Park - The Cure mag ook.

Ik heb nog goede hoop dat Timberlake een afvaller is omdat hij Pinkpop niet tegelijkertijd met die hele reutemeteut aan andere shows al heeft aangekondigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en elo

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Ik heb juist nog goede hoop dat Timberlake Pinkpop nog moet toevoegen aan zijn tourschema als Pinkpop de 3 headliners bekend maakt 😉
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.528
7.510
Zijn er meer festivals waar hij wordt verwacht die hij nog niet bekend heeft gemaakt? Want dan zit die kans er helaas wel in. Dan tourt Styles misschien, dan tourt Rodrigo, en dan komen ze met Timberlake. En dat nadat Eilish en Dua Lipa ook touren maar in de Ziggo staan. Zuur. :(
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.152
5.542
Zijn er meer festivals waar hij wordt verwacht die hij nog niet bekend heeft gemaakt? Want dan zit die kans er helaas wel in. Dan tourt Styles misschien, dan tourt Rodrigo, en dan komen ze met Timberlake. En dat nadat Eilish en Dua Lipa ook touren maar in de Ziggo staan. Zuur. :(
Hoezo zie je Styles als kanshebber voor festivals eigenlijk? Die verkoopt zo'n wei op z'n eentje uit, lijkt me toch heel optimistisch van je
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.816
8.799
Ed Sheeran verkocht ook met gemak 2x de arena uit, maar die sterke pinkpop dag niet. Is harry styles echt zo veel groter ja?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.584
6.779
Ik denk dat ook een aankondiging van Linkin Park binnenkort verwacht kan worden...

Zegut verwacht ze in juli voor Stade France, schrijft hij een kleine 3 kwartier geleden op zijn Facebookpagina
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken