Live is Live 2024

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.653
3.324
Moet je nog ergens extra klikken of gegevens invullen als je een duoticket wint? Of krijg je gelijk een e-mail?
Je krijgt zelfs meteen in dat scherm de codes door om je ticket mee te kunnen bestellen en de uitleg hoe dat te doen. Daar moet je dan uiteraard wel nog naam en gegevens invullen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sandow

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.550
6.229
Kom op! Je hebt nog vier dagen!

John Cena Sport GIF by WWE
 
  • Haha
Waarderingen: FinkPloyd

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
260
168
Deze nacht/ochtend wat zitten doorklikken samen met m'n vriendin en duotickets gewonnen voor vrijdag, zaterdag én zondag :cool: het kan dus wel hoor! Ik overweeg nu toch een gouden cirkeltje voor The National...

Ik mag dus ook van de lijst natuurlijk, ik zal af en toe nog deelnemen en als ik nog iets win, deel ik het hier.
 
Laatst bewerkt:

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.533
Vind je? Mij frustreert het tot diep in mijn vezels en ik verander in een enorme zeurpiet 😅
Hahah, ik heb het pas vanochtend ontdekt en hield er geen rekening mee, maar een gratis dagje festival is natuurlijk nooit verkeerd. Ga het zo nu en dan nog wel een kans geven.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
144
127
Iemand een idee of er een parking beschikbaar is?
Of voldoende fietsenstalling? Ik kan ook eventueel een Velo nemen richting Linkeroever maar ik vrees dat de stations allemaal bezet gaan zijn.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
698
486
Iemand een idee of er een parking beschikbaar is?
Of voldoende fietsenstalling? Ik kan ook eventueel een Velo nemen richting Linkeroever maar ik vrees dat de stations allemaal bezet gaan zijn.
Ik zou terug naar Rechteroever de tram nemen in dat geval. Voetgangerstunnel was een ramp vorige keer. Ik denk dat we bijna 20 minuten hebben liggen aanschuiven aan de roltrap toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.597
2.076
Ik hoef op dit moment alleen maar de antwoorden te zien, om de juiste te kunnen kiezen.
Doet me wel realiseren dat ik de eerste keer écht geluk heb gehad, toen ik zo snel beet had.
Ik blijf het wel af en toe proberen om hopelijk hier iemand blij te kunnen maken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: gerrie en FinkPloyd

reaper

Support act
26 okt 2015
1.122
944
gelukkig vandaag aan het werk want het lukte niet gisteren
straks terug proberen
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
528
591
Nog steeds op zoek naar een ticket voor vrijdag mocht iemand die over hebben. Heb het denk ik al 3 uur geprobeerd en nog steeds niks gewonnen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken