Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als er een datum komt in België (ben als ze op paradise city staan al bij the national en co) zeer graag! Staan hoog op m’n lijstje van artiesten die ik nog moet zien!
Job for a Cowboy maakt allang geen deathcore meer, maar ik heb wel iets wat bij de moderne JfaC past. Dit is brutal death met grind invloeden en vers van de pers, nog geen week oud.
Nieuwe Elbow - twee keer geluisterd, klinkt fijn en belooft veel goeds voor concert
Adrianne Lenker - vind haar werk met Big Thief meestal beter, maar ben wel erg benieuwd
Waxahatchee- nieuw album, ook zeer benieuwd
Eefje de Visser komt ook nog even met een nieuw nummer...
Heb het contact laten verwateren (ben geen goede pen pal) dus weet niet of hij dat nog zegt. Aan de andere kant lijkt hij mij niet het type dat daar moeilijk over doet dus wie weet. Zit nu in de trein naar Antwerpen voor Bill Ryder Jones maar ga straks in mn BnB (plak er twee dagen Anvers aan vast) op mn gemakje luisteren. Ook zin in.
Waarom is woensdag opeens singledag? Fontaines met een ijzersterke single en ook nog Pearl Jam, King Hannah, MONO en Backxwash met toffe singles. Het houdt niet op!
Waarom is woensdag opeens singledag? Fontaines met een ijzersterke single en ook nog Pearl Jam, King Hannah, MONO en Backxwash met toffe singles. Het houdt niet op!