King Gizzard and the Lizard Wizard

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.343
5.887
Jup, zag m voorbij komen op reddit enkele dagen terug idd. The Silver Cord schijnt een heel spiritueel concept te zijn:

1dfd1466-f2d0-44f3-9e19-654750743b65.jpeg

Samen met het gerucht dat het een synth-heavy album zal worden, als yin-yang tegenhanger van PDA, verwacht ik dat het echt mega trippy wordt. Heel benieuwd in ieder geval. Waarschijnlijk de 27e van deze maand dan de aankondiging, als het 27-10 uitgebracht wordt. Exact een maand van tevoren, net als bij PDA.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
Jup, zag m voorbij komen op reddit enkele dagen terug idd. The Silver Cord schijnt een heel spiritueel concept te zijn:

Bekijk bijlage 6420

Samen met het gerucht dat het een synth-heavy album zal worden, als yin-yang tegenhanger van PDA, verwacht ik dat het echt mega trippy wordt. Heel benieuwd in ieder geval. Waarschijnlijk de 27e van deze maand dan de aankondiging, als het 27-10 uitgebracht wordt. Exact een maand van tevoren, net als bij PDA.
Synth. Tof!
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
271
319
Iemand hier de gizzymail al binnen? Hier helaas niet, dus als iemand een code in de PM kan gooien heel graag. Het wordt vakantie omgooien en het rolstoelpodium is zo laag dat je daar niet veel ziet, maar wil dit toch eigenlijk niet missen.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
271
319
Er vanuitgaande dat hun EU tour dan in mei/juni is, maakt dat ze gelijk een kanshebber voor Best Kept secret.
Zeer sterke geruchten voor Wide Awake in Londen op de 25e, maar een beetje heen en weer binnen Europa moet kunnen. Met dan hoop ik inderdaad nog wat andere festivals in juni.
 

Zwaan

Playlistbediener
8 dec 2022
38
72
Ik had al bedacht kaartjes te gaan kopen voor Wide Awake als ze aangekondigd zouden worden, maar in plaats daarvan toch maar kaartjes gekocht voor Hamburg. Zo'n marathon set is wel erg vet natuurlijk!!
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
685
622
Ticket binnen, nu al excited! Ik had even geen credit card bij de hand, dus ik heb bij debit card mijn IBAN en BIC code ingevuld. Iemand hetzelfde gedaan en weet hoe het zit met de betaling verder? Wordt dit gewoon afgeschreven?
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
138
109
Hoe kun je nu al kopen? Ik heb geen Gizzymail ontvangen en kon geen informatie vinden over de voorverkoop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken