King Gizzard and the Lizard Wizard

Bob105

Support act
18 jun 2021
809
1.011
Onverwacht staat de volledige (!) Lowlandsset op YouTube. Was gisteravond niet op de stream, dus dan hoef je meestal niet meer veel te verwachten van de opnames...maar we hebben geluk .

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Onverwacht staat de volledige (!) Lowlandsset op YouTube. Was gisteravond niet op de stream, dus dan hoef je meestal niet meer veel te verwachten van de opnames...maar we hebben geluk .

Was een stevig setje
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.358
5.924
King Gizzard bewijst op Pukkelpop weer even waarom zij de beste band van dit moment zijn.
Lekker festival setje ja, al spelen ze niet veel spannends. Op Lowlands overigens ook niet, was bijna dezelfde set als Keulen voor een groot deel. Maar dat neemt niet weg dat het een absolute top band is!
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
687
625
Lekker festival setje ja, al spelen ze niet veel spannends. Op Lowlands overigens ook niet, was bijna dezelfde set als Keulen voor een groot deel. Maar dat neemt niet weg dat het een absolute top band is!

Ik was ook zowel in Keulen als op Lowlands. Was even bang dat het dezelfde setlist ging worden maar Hypertension en Magma waren echt geweldig!
De Bravo was ook goed gevuld volgens mij, die staan volgende keer wel in de Afas denk ik zo
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
143
88
Onverwacht staat de volledige (!) Lowlandsset op YouTube. Was gisteravond niet op de stream, dus dan hoef je meestal niet meer veel te verwachten van de opnames...maar we hebben geluk .


Vanwege de vele positieve reacties op dit forum, was ik erg benieuwd hoe dit zou klinken, maar het stelt zeker niet teleur! Wanneer ze nog eens in de buurt zijn, wil ik ze zeker een keer live zien, volgens mij is de energie die ze uitstralen enorm aanstekelijk!
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.561
2.041
Ik was ook zowel in Keulen als op Lowlands. Was even bang dat het dezelfde setlist ging worden maar Hypertension en Magma waren echt geweldig!
De Bravo was ook goed gevuld volgens mij, die staan volgende keer wel in de Afas denk ik zo
Als ze al in de Afas willen staan. In het voorjaar verkochten ze gashouder en 013 uit en waren er in totaal zo'n 10.000 mensen op zoek naar een kaartje. Zou best wel wat sfeer mee verloren gaan.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.358
5.924
Als ze al in de Afas willen staan. In het voorjaar verkochten ze gashouder en 013 uit en waren er in totaal zo'n 10.000 mensen op zoek naar een kaartje. Zou best wel wat sfeer mee verloren gaan.
Met die aantallen kom je al bijna aan een volle Ziggo Domeā€¦ 2 x 3.000 uitverkocht + 10.000 zoekenden maakt 16.000 totaal, Ziggo is 17.000 capaciteit uit mijn hoofd. Dus wat dat betreft mogen we nog blij zijn met AFAS (wellicht twee avonden op rij?) qua schaal en sfeer. Want ik ben het met je eens dat hoe kleiner de zaal, hoe sfeervoller. Toch zal het voor de band uiteindelijk niet haalbaar blijven om in kleinere zalen te blijven spelen, als de vraag zo immens is. En de fanbase groeit alleen maar door šŸ˜…
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.750
2.335
Met die aantallen kom je al bijna aan een volle Ziggo Domeā€¦ 2 x 3.000 uitverkocht + 10.000 zoekenden maakt 16.000 totaal, Ziggo is 17.000 capaciteit uit mijn hoofd. Dus wat dat betreft mogen we nog blij zijn met AFAS (wellicht twee avonden op rij?) qua schaal en sfeer. Want ik ben het met je eens dat hoe kleiner de zaal, hoe sfeervoller. Toch zal het voor de band uiteindelijk niet haalbaar blijven om in kleinere zalen te blijven spelen, als de vraag zo immens is. En de fanbase groeit alleen maar door šŸ˜…
Ik wacht nog steeds op 6 avonden op rij 013 met telkens een andere setlist. Ik zou er 6 keer bij zijn.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
272
320
In oktober de studio in volgens interview op Pukkelpop, maar ook een aantal die kinderen krijgen, dus of er gelijk een wereldtour in zit volgend jaar???
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
687
625
Het is sowieso wachten op een 3 uur set in Europa (nog niet gebeurd) of van die resident nights met elke avond een andere setlist/genre. Hopelijk kunnen we snel nog zoiets verwachten in Nederland en anders elders in Europa, dan zou ik er ook bij zijn
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: snoep en Dr. Hannibal

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Weten jullie dat geen nieuws slecht nieuws is bij King Gizz? Die zitten niet stil en dat blijkt maar weer, want ze kondigen weer wat marathonshows van drie uur aan. Zonder onderbreking. Wel in de VS en wel voor volgend jaar (17 augustus, 1 en 14 september en 15 november). Tijd zat om weer naar Nederland te komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken