Live is Live 2024

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
465
254
Klopt. Eerder hier in het forum is de verdeling gepost. Het zijn er een stuk minder, maar er zijn wel vrijdagwinnaars.
de verdeling is hier al ergens geplaatst en er zijn inderdaad minder vrijdag tickets te winnen. Neem aan dat die dag gewoon beste verkoopt dan. Moest ik niet naar Rammstein gaan had ik ook wel voor die dag geprobeerd
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
290
327
Nog steeds tickets gezocht voor het Festileaks bedrijfsfeest:

vrijdag
Gerrie
Mattman
jarne
Tinus101
musiclife->evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Tompie> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Berninger
Lowlandicus->evt ruilen voor zaterdag als zondagstickets als die worden gewonnen
reaper ->1 evt ruilen voor 1 zaterdagticket
elo
FinkPloyd

zaterdag
Gerrie
Kaiser
Bwoite
Leven is Leven
FrankieD

zondag
Tinus101
Kevin
reaper
Nelios
MadMandra
emilejol
 
Laatst bewerkt:

FinkPloyd

Playlistbediener
1 mei 2024
9
18
Ik vrees ook met grote vrezen, nu The National een eerste festivalshow gedeeld heeft… Staan bovenaan op mijn lijstje om volgend jaar op de festivals te zien maar mochten ze op dit gezapige onding staan…
Ik ga heel vaak naar festivals, en qua omkadering vind ik L/L toch echt wel één van de betere: betaalbare tickets, lekker eten, (meestal) goeie programmatie en niet te druk.
Nu, over kleuren, geuren en smaken kunnen we uren discussiëren en voor de ene is een drukke moshpit het einde, en de andere wil graag naar de bands kijken zonder 2 uur van tevoren een plekje te moeten zoeken om toch maar een glimp te kunnen opvangen van het podium...

Maar...dit jaar is L/L echt wel de moeite: The National, Smashing Pumpkins, Editors, .... allemaal acts die niet zouden misstaan op de Main Stage van Rock Werchter.
En dan de échte goede bands: Tamino (ongelooflijk sterk IMHO), Trixie Whitley (wie haar nog nooit live heeft gezien: een aanrader), Intergalactic Lovers (al vaak gezien, nog nooit teleurgesteld)....
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
290
327
Om met de woorden van ome Ben te spreken, ik houd mijn hoofd omlaag en hart zwak #wittevlag#opgeven#ticketswap
Niet opgeven! Heb gisteren kaartjes voor zowel de vrijdag als zondag gewonnen, net toen ik ook de hoop op 2,5 uur The National had opgegeven. Ik blijf ook als ik tijd heb nog voor anderen proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: FinkPloyd

FinkPloyd

Playlistbediener
1 mei 2024
9
18
K's Choice zegt de hele tijd "Ik ben geen verslaafde" tegen mij....maar als je ziet hoeveel keer ik al op die knop heb geduurd, denk ik "misschien is dat een leugen" :)
Ik geef niet op tot ik een duoticket voor vrijdag heb.....
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Niet opgeven! Heb gisteren kaartjes voor zowel de vrijdag als zondag gewonnen, net toen ik ook de hoop op 2,5 uur The National had opgegeven. Ik blijf ook als ik tijd heb nog voor anderen proberen.
Nou weet je, van nature ben ik geen stilzitter en verveel ik me nogal snel. Vandaar dat ik ook gymleraar, voetballer, voetbaltrainer ben en naar de sportschool ga.
Proberen en blijven proberen hoort zeker bij sport, maar als het resultaat 999.999 van de miljoen keer JAMMER! is dan wordt de motivatie een stuk minder 🤣😅
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
299
171
Ik vind het ook wel een vervelende actie. Als je elk kwartier één keer zou kunnen deelnemen, zou dat toch een stuk prettiger zijn dan dit systeem? Bovendien zou je mogelijk ook meer tijd in de rest van de GVA-app spenderen, wat me toch de bedoeling lijkt van de actie?
 

FinkPloyd

Playlistbediener
1 mei 2024
9
18
Even terug naar het festival : omdat Live /s Live er niet in slaagt om een degelijk uurrooster te plaatsen op hun website, heb ik er maar zelf 3 gemaakt, eentje voor elke dag.
Hopelijk is het nuttig voor jullie. Als jullie foutjes zouden zien, laat het dan zeker weten!

p.s. ik zoek nog tickets voor vrijdag. Wie er teveel heeft: FinkPloyd is vragende partij :)
 

Bijlagen

  • Live-friday.jpg
    Live-friday.jpg
    555,6 KB · Weergaven: 106
  • Live-Saturday.jpg
    Live-Saturday.jpg
    621,5 KB · Weergaven: 100
  • Live-Sunday.jpg
    Live-Sunday.jpg
    559,7 KB · Weergaven: 102

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
309
650
Ik vind het ook wel een vervelende actie. Als je elk kwartier één keer zou kunnen deelnemen, zou dat toch een stuk prettiger zijn dan dit systeem? Bovendien zou je mogelijk ook meer tijd in de rest van de GVA-app spenderen, wat me toch de bedoeling lijkt van de actie?

Vind het eigenlijk contraproductief op een rare manier. Ik twijfelde persoonlijk nog tussen 2 dagen, maar dacht "hey, als ik hier tickets win voor 1 van die 2 dagen, dan koop ik gewoon een ticket voor de andere dag". Maar ondertussen heb ik eigenlijk steeds minder zin in uberhaupt gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Vind het eigenlijk contraproductief op een rare manier. Ik twijfelde persoonlijk nog tussen 2 dagen, maar dacht "hey, als ik hier tickets win voor 1 van die 2 dagen, dan koop ik gewoon een ticket voor de andere dag". Maar ondertussen heb ik eigenlijk steeds minder zin in uberhaupt gaan.

Bedoel je uit frustratie omdat je ziet dat vele anderen tickets gewonnen hebben hier? Of omdat je het gevoel hebt dat de waarde van het festival gedevalueerd is? Ik kan me sowieso inbeelden dat het voor mensen die asap tickets kochten om The National of Editors te kunnen zien aan 90 Euro het stuk, het nu best zuur kan zijn om te zien dat ze honderden tickets gewoon weg geven voor noppes met nog bijna twee maand te gaan.

Dat gaat sowieso een nasmaak achterlaten die gevolgen gaat hebben voor de ticketverkoop volgend jaar, want wie hier bvh gaat er tickets kopen als je weet dat de kans bestaat dat je ze toch vrij vlot kan winnen?

In elk geval, voor dit jaar:

De line up is de line up en die is gewoon vrij uitstekend.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Even terug naar het festival : omdat Live /s Live er niet in slaagt om een degelijk uurrooster te plaatsen op hun website, heb ik er maar zelf 3 gemaakt, eentje voor elke dag.
Hopelijk is het nuttig voor jullie. Als jullie foutjes zouden zien, laat het dan zeker weten!

p.s. ik zoek nog tickets voor vrijdag. Wie er teveel heeft: FinkPloyd is vragende partij :)
Als je het zo naast elkaar kunt zien staan, mooi overzichtelijk, dan komt hun programma er toch echt wel veel beter uit dan op de site.
Onbegrijpelijk dat ze geen deftige line-up of timetable online kunnen zetten.

Eén van hun stokpaardjes was/is dat ze bands volwaardige (lange) sets laten spelen.
Zoiets komt bijvoorbeeld al totaal niet naar boven op hun site.

Geen wonder dat ze zoveel tickets via sponsors moeten weggeven...
 
  • Leuk
Waarderingen: FinkPloyd

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
792
734
Bedoel je uit frustratie omdat je ziet dat vele anderen tickets gewonnen hebben hier? Of omdat je het gevoel hebt dat de waarde van het festival gedevalueerd is? Ik kan me sowieso inbeelden dat het voor mensen die asap tickets kochten om The National of Editors te kunnen zien aan 90 Euro het stuk, het nu best zuur kan zijn om te zien dat ze honderden tickets gewoon weg geven voor noppes met nog bijna twee maand te gaan.

Dat gaat sowieso een nasmaak achterlaten die gevolgen gaat hebben voor de ticketverkoop volgend jaar, want wie hier bvh gaat er tickets kopen als je weet dat de kans bestaat dat je ze toch vrij vlot kan winnen?

In elk geval, voor dit jaar:

De line up is de line up en die is gewoon vrij uitstekend.
Vorig jaar ook al meerdere tickets gewonnen via deze wedstrijd.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
260
168
Moet je nog ergens extra klikken of gegevens invullen als je een duoticket wint? Of krijg je gelijk een e-mail?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken