Live is Live 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.214
10.629
Ticketswap lijkt nog niet open te staan voor dit festival, of zoek ik verkeerd? De zaterdag ben ik op Muziek op Rhoon maar voor een klein prijsje zou ik best de vrijdag eens willen bezoeken als eerste kennismaking.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.593
2.069
Ticketswap lijkt nog niet open te staan voor dit festival, of zoek ik verkeerd? De zaterdag ben ik op Muziek op Rhoon maar voor een klein prijsje zou ik best de vrijdag eens willen bezoeken als eerste kennismaking.
De tickets die je wint zijn pas vanaf 14 juni beschikbaar. Mogelijk dat je dan ook vanaf dan pas via ticketswap kan kopen of verkopen? Ik kon in ieder geval in de gauwigheid geen resale vinden op de website van LiL.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.214
10.629
De tickets die je wint zijn pas vanaf 14 juni beschikbaar. Mogelijk dat je dan ook vanaf dan pas via ticketswap kan kopen of verkopen? Ik kon in ieder geval in de gauwigheid geen resale vinden op de website van LiL.
Thanks, dat klinkt logisch dan. Vanaf medio juni zal Ticketswap dan waarschijnlijk overspoelt worden. Ga ik daar rustig op wachten!
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
975
1.014
Zondagtickets gewonnen ! :D

Helaas ben ik één van die gekken die al een regulier ticket gekocht had.
Eens horen in de vriendenkring of er nog geïnteresseerden zijn. Anders midden juni mijn gekochte ticket voor een appel en een ei proberen te verkopen...
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
577
425
Zondagtickets gewonnen ! :D

Helaas ben ik één van die gekken die al een regulier ticket gekocht had.
Eens horen in de vriendenkring of er nog geïnteresseerden zijn. Anders midden juni mijn gekochte ticket voor een appel en een ei proberen te verkopen...
Ik bied een appel en een ei 🤪
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Even een overzicht van wie nog tickets zoekt voor zover ik het uit de verzoeken en ruilhandel kon halen

vrijdag
EdsjeFCB
Gerri
Fiesta-> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Marin
Mattman

zaterdag
Gerri
Kaiser

zondag
Kaiser

Vul gerust aan als je ook nog iets zoekt of als je al voorzien bent
 
  • Geweldig
Waarderingen: dann en gerrie

jarne

Support act
14 feb 2013
971
291
TreinBekijk bijlage 8735
Even een overzicht van wie nog tickets zoekt voor zover ik het uit de verzoeken en ruilhandel kon halen

vrijdag
EdsjeFCB
Gerri
Fiesta-> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Marin
Mattman

zaterdag
Gerri
Kaiser

zondag
Kaiser

Vul gerust aan als je ook nog iets zoekt of als je al voorzien bent
ik ook voor vrijdag, al uren en uren gespendeerd op die app :( zonder succes
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.325
1.339
Hoe gaan jullie dat doen qua transport? Doen jullie een overnachting, of rijden jullie weer terug naar hometown?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.986
565
Hoe gaan jullie dat doen qua transport? Doen jullie een overnachting, of rijden jullie weer terug naar hometown?
Het is 1,5 uur rijden voor mij, ik denk dat ik aan het einde van de dag weer lekker naar huis rij.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
524
591
Even een overzicht van wie nog tickets zoekt voor zover ik het uit de verzoeken en ruilhandel kon halen

vrijdag
EdsjeFCB
Gerri
Fiesta-> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Marin
Mattman

zaterdag
Gerri
Kaiser

zondag
Kaiser

Vul gerust aan als je ook nog iets zoekt of als je al voorzien bent
Ik ook graag voor vrijdag en zondag. Heb het al een paar kwartieren geprobeerd maar word er echt hersendood van hahaha
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.122
944
ik blijf proberen wanneer ik kan.
alles wat binnen komt dat niet voor zondag is gaat integraal hier komen
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
143
127
Even een overzicht van wie nog tickets zoekt voor zover ik het uit de verzoeken en ruilhandel kon halen

vrijdag
EdsjeFCB
Gerri
Fiesta-> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Marin
Mattman

zaterdag
Gerri
Kaiser

zondag
Kaiser

Vul gerust aan als je ook nog iets zoekt of als je al voorzien bent

Ik speelde meer voor vrijdagtickets maar voor zaterdag gewonnen. Terwijl ik er voor die dag al gekocht had...
Dus ik wil gerust ruilen :)
 

Master Blaster

Nieuw lid
29 apr 2024
2
1
Dag iedereen, al vele uren geprobeerd (in tegenstelling van de meesten van jullie) kaarten voor de zaterdag proberen te scoren. Nul kaarten als resultaat. Erg jaloers te lezen dat her forumleden na 2 of 8 keer proberen beet hadden. Mijn vrouw en zoon weten de antwoorden inmiddels ook uit het hoofd en helpen mee.
Mocht iemand graag van zijn gewonnen zaterdagtickets af willen.... dan zou je hier iemand erg blij mee maken.
 

Tompie

Playlistbediener
12 dec 2018
15
2
Even een overzicht van wie nog tickets zoekt voor zover ik het uit de verzoeken en ruilhandel kon halen

vrijdag
EdsjeFCB
Gerri
Fiesta-> evt te ruilen voor 2 zaterdagtickets
Marin
Mattman

zaterdag
Gerri
Kaiser

zondag
Kaiser

Vul gerust aan als je ook nog iets zoekt of als je al voorzien bent
Ik heb 2 zaterdag tickets in de aanbieding, ruilen tegen 2x vrijdag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken